Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Eskeman
#204341
Plejer normalt aldrig at skrive herinde, men bliver nødt til at dele min oplevelse med min nye hjemme biograf og lave lidt reklame for firmaet CSN Teknik (Jeg kender ikke Christian personligt og har absolut ingen økonomisk interesse i det).

Jeg kan på det KRAFTIGSTE anbefale CSN Teknik. Christian er en perfektionist udover alle grænser.
Absolut intet bliver overladt til tilfældighederne og det håndværksmæssige bliver lavet lige så godt, som var det hans eget hjem!
Jeg ville ønske, at jeg havde hørt om CSN Teknik inden, at jeg havde købt dyrt ind i Hi-Fi klubben, da man får et meget bedre resultat ved at have Christian med i processen fra start.
Vores nye hjemmebiograf er alle pengene værd og giver (for mig) en langt federe oplevelse end at gå en tur i biografen.

Mvh
Brian
Af preps
#204345
Jeg kan kun støtte 100% op om dine kommetarer.

Jeg har netop fået Christians hjælp ifb. en garantisag, hvor jeg egentlig bare ville høre ham om han kunne guide mig til hvordan den blev klaret bedst muligt.

Christian tilbød straks at tage over på sagen, selvom produktet ikke var købt hos ham.
Jeg har netop modtaget et helt nyt ombytningsprodukt takket være Christians store hjælp.

Så jeg kan også kun på det kraftigste anbefale andre at bruge CSN Teknik når der skal indkøbes nyt udstyr og indretning/kalibrering af hjemmebio.