Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af henriksen78
#202993
Er der nogle som kender Befro ?

Jeg har aldrig selv hørt om den
de har et 55F7005 til 10k, det lyder som en god pris.
men er ikke helt overbevist om jeg tør købe hos dem
Af ramlas
#202995
Lad vær med at tro på trustpilot, det er ikke andet end fusk. Optil 40% der giver positive tilkendegivelser på trustpilot er købte anmeldelser, men derfor kan Befro selvfølgelig være gode nok:)
Af troopa85
#202996
Når der er over 3000 anmeldelser og så få negative kan man sagtens tro på det, det giver et fint billede, og det med at 40% er købte tror jeg slet ikke på, har du en kilde på det?

Det er muligt nogen firmaer gør det, men som hovedregel vil jeg sige at de firmaer der har rigtigt mange anmeldelser og overvejende positive også er sikre at handle hos.
Af DavidHimself
#203004
troopa85 skrev:Når der er over 3000 anmeldelser og så få negative kan man sagtens tro på det, det giver et fint billede, og det med at 40% er købte tror jeg slet ikke på.
Du behøver ikke tro på det for at det er sandt. Der er en grund til at trustpilot har så mange sælgere ansat. Man kan booste sin score kunstigt, men som tidligere sagt behøver det ikke betyde at Befro ikke er fine nok :) jeg ville aldrig bruge dem, men det er en anden snak.
Af David_Jensen
#203006
Hej henriksen78

Jeg har haft handlet en fryser gennem Befro for nogle år siden.
Alt gik fint. Fryseren viste sig dig at have en defekt blæser som skulle skiftes.
De var hurtige til at hjælpe os med info til Whirlpool, som kom og afhjalp problemet ret hurtigt (inden for en uges tid så vidt jeg husker)

Jeg synes det var en helt fin behandling vi fik.

Håber du har samme oplevelse hvis du ender med at købe dér :)

David
Af troopa85
#203007
DavidHimself skrev:
troopa85 skrev:Når der er over 3000 anmeldelser og så få negative kan man sagtens tro på det, det giver et fint billede, og det med at 40% er købte tror jeg slet ikke på.
Du behøver ikke tro på det for at det er sandt. Der er en grund til at trustpilot har så mange sælgere ansat. Man kan booste sin score kunstigt, men som tidligere sagt behøver det ikke betyde at Befro ikke er fine nok :) jeg ville aldrig bruge dem, men det er en anden snak.
Når nu en bruger spørg til råds angående en side og du siger du aldrig ville bruge dem, synes jeg det er på sin plads at du uddyber lidt ?

Har du nogen saglig grund til ikke at ville bruge dem eller hvad?
Af eliassorensen
#203008
DavidHimself skrev:
troopa85 skrev:Når der er over 3000 anmeldelser og så få negative kan man sagtens tro på det, det giver et fint billede, og det med at 40% er købte tror jeg slet ikke på.
Du behøver ikke tro på det for at det er sandt. Der er en grund til at trustpilot har så mange sælgere ansat. Man kan booste sin score kunstigt, men som tidligere sagt behøver det ikke betyde at Befro ikke er fine nok :) jeg ville aldrig bruge dem, men det er en anden snak.
@David "Himself": Jeg kan godt lide, at du ikke bare bortredigerer det indlæg du citerer, men også helt springer over det som du selv har fjernet fra citatet.

Du har fjernet ", har du en kilde på det?", og indsat et punktum i stedet. Herefter kommer du med endnu et postulat uden at svare på, om der rent faktisk er en kilde/belæg for det.
Af flatnesdam
#203010
Jeg har kun dårlige erfaringer med Befro, som ikke betalte pengene tilbage for en vare jeg havde sendt retur. Varen var desuden sendt i den originale emballage uden yderligere indpakning. Det er efterhånden nogle år siden, men jeg handler aldrig hos dem igen.
Af DavidHimself
#203011
eliassorensen skrev: @David "Himself": Jeg kan godt lide, at du ikke bare bortredigerer det indlæg du citerer, men også helt springer over det som du selv har fjernet fra citatet.

Du har fjernet ", har du en kilde på det?", og indsat et punktum i stedet. Herefter kommer du med endnu et postulat uden at svare på, om der rent faktisk er en kilde/belæg for det.
Det pragtfulde er at det ikke er min opgave at undervise dig, fordi du er for vigtig til at undersøge sagerne selv :) Jeg ved hvordan det hænger sammen, da jeg har arbejdet med/mod trustpilot i mange år, og taler derfor blot ud af praktisk erfaring. Jeg har ikke behov for at vinde dig over på min side. Du fik min subjektive (men 100% ærlige og sandfærdige) erfaring/historie, brug den til hvad du vil. ;)