Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ebckbh
#187063
Hej,

vi er 4 der skal ud og købe ny fladskærm. Prislejet er 14-17.000 stk. så mon ikke der er noget rabat at hente når vi smider så mange penge efter dem.

Mit spørgsmål er så, om der er nogen der har nogen erfaringer med nogle forhandlere, som er til at handle med. Søger bare lidt info inden jeg render alle forhandlerne på dørene.

På forhånd tak.

Emil
Af steen6400
#187065
Prøv evt. AV-Connection i Sønderborg, de har prisgaranti og der har jeg flere gange fået rabat. Og med 4 tv har i noget at handle med.
Af ebckbh
#187066
hej steen,

tak for svar. Har lige tjekket deres hjemmeside og det ser fornuftigt ud. Det er taget med i overvejelserne :-)

Emil
Af jones31
#187072
Gå til hver forhandler og snak med dem og tag jeres tilbud med rundt og se hvem der er billigst.
Af -jacob
#187082
Jeg har gode erfaringer med Sony centret i Rødovre. Super service og fornuftige priser.
Af jones31
#187087
ebckbh skrev:Hej,

vi er 4 der skal ud og købe ny fladskærm. Prislejet er 14-17.000 stk. så mon ikke der er noget rabat at hente når vi smider så mange penge efter dem.

Mit spørgsmål er så, om der er nogen der har nogen erfaringer med nogle forhandlere, som er til at handle med. Søger bare lidt info inden jeg render alle forhandlerne på dørene.

På forhånd tak.

Emil
Hvad str skal i bruge og hvad de hver især bruges til?