11. apr 2013, 09:39
#184742
Snurrerundtlyd: Tusind tak for hjælpen, godt med specifik info.
Sagen er gået lidt i hårdknude for mig. De inddrømmer delvist at have fejlinformeret mig, men nægter at have lovet mig returret. Et af problemerne er, at jeg fik fejlagtig produktinfo og mundtlig lovning på returret af en yngre ekspedient, men nu skal alt gå igennem en ældre ekspedient, som benægter at hans ansatte kan finde på at love returret. Han har tilbudt mig at kunne bytte fjernsynet til et andet i butikken, men de har ikke særlig meget hjemme og prøver at prakke mig de modeller på, som de ikke kan få afsat. Når jeg spørger til modeller, som man kan bestille via fona.dk og som de har på lager i andre butikker, oplyser de, at de ikke kan skaffe dem hjem. Jeg indleverede mit tv i sidste uge og fik lovning på at de senest ville vende tilbage med svar om hvad de kunne skaffe til mig i mandags, men jeg har stadig ikke hørt fra dem selvom jeg også har sendt en mail for at rykke. Jeg er meget overrasket over den ringe behandling, jeg har fået, så nu vil jeg tage en snak med Forbrugerklagenævnet og se, om ikke det kan få skred i sagen.
Også tak til jer andre, der har kommet med gode input ift. mine rettigheder. Jeg kan give en update senere, når sagen (forhåbentlig) er afklaret.
Sagen er gået lidt i hårdknude for mig. De inddrømmer delvist at have fejlinformeret mig, men nægter at have lovet mig returret. Et af problemerne er, at jeg fik fejlagtig produktinfo og mundtlig lovning på returret af en yngre ekspedient, men nu skal alt gå igennem en ældre ekspedient, som benægter at hans ansatte kan finde på at love returret. Han har tilbudt mig at kunne bytte fjernsynet til et andet i butikken, men de har ikke særlig meget hjemme og prøver at prakke mig de modeller på, som de ikke kan få afsat. Når jeg spørger til modeller, som man kan bestille via fona.dk og som de har på lager i andre butikker, oplyser de, at de ikke kan skaffe dem hjem. Jeg indleverede mit tv i sidste uge og fik lovning på at de senest ville vende tilbage med svar om hvad de kunne skaffe til mig i mandags, men jeg har stadig ikke hørt fra dem selvom jeg også har sendt en mail for at rykke. Jeg er meget overrasket over den ringe behandling, jeg har fået, så nu vil jeg tage en snak med Forbrugerklagenævnet og se, om ikke det kan få skred i sagen.
Også tak til jer andre, der har kommet med gode input ift. mine rettigheder. Jeg kan give en update senere, når sagen (forhåbentlig) er afklaret.