14. dec 2015, 08:36
#224110
Faldt lige over dette indlæg over dårlig service. Kan da kun give vedkomne ret i at det er forkert at reglerne ikke er de samme ved en fysisk og online handel. Kan blot sige at man desværre ikke altid kan stole på sælgere , han "ved" meget mere end der er god for kunden, og til stor stor skade, desværre kan ende i fejlkøb, pga fejl oplysninger. Har selv fået en NY vare udleveret i en fysisk forretning (en bærbare) nej den var langt fra ny, der lå rigtig mange hyggelige privat ferie foto :-(, så deres argument holder ikke, de sælger nemlig ofte vare igen som nye, (også sket med tv) der har været ude. Må desværre sige at mange at de indlæg der er tilgået, lyder som forsmået "sælgere hos Fona" der lige skulle markere deres UPS, det kunne vist være mig der kunne havet dagens sælger. Jeg handler i Fona, men kun når en bestemt medarbejder er på arbejde, de andre giver for dårlig service, og forsøger at sælger mig noget jeg ikke beder om. Tilmed har jeg været udsat for en sælger der påstod at de ikke havde gavekort. Kom igen min dreng, hvis man er i tvivl, spørger man sine kollega