Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mellin81
#180667
Nogen der har erfaring med om butikkerne sætter deres tv ned senere på året/forår eller skal men slå til nu, mens de stadigvæk er på hylderne?
Kan ikke rigtig lurer hvad jeg skal gøre... kan ikke overskue at købe nu (hvor jeg i forvejen har afventet siden jul) for så at opdage det falder yderligere

Samsung 40" 3D LED TV UE40ES6715U pt. set i hifi-klubben til 5699 kr

-forventer ikke at der sidder spåmænd herinde, men måske nogen har erfaringer fra tidligere år
Af hebbach
#180671
KØB!
:)
Jeg har selv stået i samme situation som dig og har lige købt.
Flere af de "gode" 2012 modeller bliver nok snart udsolgte eller beholder prisen pga den lavere lagermængde.
Tror ikke 2012-modellerne bliver SÅ meget billigere endda.
Jeg nåede lige at få fat i et 47" LG tv på Bilka.dk med et par tusinde kr. i rabat.
Hellere nyde det nu og se lækkert tv end at vente 2-3 mdr. og så spare en tusse...
Men det er jo blot min mening.
;)
Af mellin81
#180680
alle meninger modtages med glæde :p

Det du siger er også min egen fornemmelse af markedet...
håbede bare de ville blive sat ned, men umiddelbart virker det faktisk som det er det omvendte der sker.. og det vil jo være endnu mere ærgerligt... Dog har jeg ikke nogen problemer med at vente, hvis jeg kan være nogenlunde sikker på at spare lidt... hvis jeg havde det som dig, ville det være nemmere at slå til
Af mbm
#180681
du skal næsten have holdt øje med priserne over året.
Men jeg mener at det er nu her du gør en god handlen på 2012 modellerne. Lagerne skal jo tømmes så der e rplads til de nye modeller.
Købte selv en 2011 model i 2012. Prisen da det kom frem i 2011 var helt syg.
#180684
mellin81 skrev:-forventer ikke at der sidder spåmænd herinde, men måske nogen har erfaringer fra tidligere år
den bedste spåmand er dig selv og søge funktionen, og så bliver det alt sammen et spørgsmål om hvor god du er. finder du ikke den information du søger, så er de tidligere svar jo kun en bekræftelse på en feeling omkring priser faldt yderligere eller ej.

dit spørgsmål er stillet mange gange hvert år, så du kan være sikker på de spørgsmål er besvaret i 2010, 2011 og 2012 , såvel som om de faldt i pris.

Søgefunktion er gud her, resten forbliver observationer som ikke er noget alle ser efter. selv flatpanels arkiverer ikke førpriser på deres hotte tilbud(januartilbud) men bare her og nu priser, så billigt? det vurderer du.
Af noxity
#180693
Priserne på de nuværende 2012 modeller er allerede så langt nede, at butikkerne har meget svært ved at tjene penge på dem.

Derfor skal du heller ikke forvente at de kommer meget længere ned, fordi de nye 2013 modeller vil starte i et forholdsvist højt niveau. Det vil det stadig være attraktivt at have 2012 modeller på lager, selvom der er kommet nye 2013 modeller.

Men du kan godt være heldig at der en forhandler som har ganske få på lager som han gerne vil af med, for at få plads til nyt. Du skal dog ikke regne med den helt store besparelse i forhold til de nuværende tilbudspriser.