Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af KnudDalby
#156126
Hej alle

Jeg undres over de forskellige priser, som findes på topmodellerne indenfor Panasonic eller Samsung. Tænker bl.a på et panasonic
tx-p50vt30y som hos Expert koster 13.999 kr. (nytårstilbud gældende KUN 27. dec til 30dec.) og Elgigantens tilbud som gælder hele året 12.534 kr. Det er da snyd og bedrag, at forstille at give et godt tilbud som gælder max. 3 dage, mens at man bl.a i Viborg kan gå ind i Elgiganten hele året rundt og så spare 1.500 kr ved køb af samme model.
Har derfor være i Elgiganten og købt et fantastisk tv som absolut kan anbefales. På vejen hjem tænkte jeg på 1500 kr, som jeg havde sparet i forhold til Experts priser.
Begge forretninger har fysiske lokaler m.m., men synes at det er åger, som Experten fremstiller deres nytårstilbud på.

Under alt kritik Expert....dog ikke på priserne

Mvh.
Knud Dalby
Af DavidHimself
#156130
Du betaler jo for "servicen" i Expert... de er jo "fagmænd" (my ass ;) )

der ud over jeg Elgiganten jo også delvist netbutik, og der kan rent faktisk være meget stor forskel på indkøbsprisen... det kan være et Expert har så dårlig avance at det for dem på papiret ser ud til at være et godt tilbud?
Af pekr
#156137
Jeg kan på sin vis godt forstå at du synes det er underligt. Men nu har butikkerne jo lov til at prissætte deres varer som de har lyst til. Så længe de ikke snyder med førpriserne, så er det helt legalt.
Af Didia1
#159543
Panasonic hos Experten blev solgt til nytårstilbud på 13.999. Det er 1600 kr dyrere end hos de gænge forhandlere Bilka, Elgiganten, Proshop m.m.

Men men men, det er blevet endnu bedre.
Nytårstilbudet er ovre og den gamle pris er kommet tilbage.

Se...link
http://www.expert.dk/da/TvVideo/plasma- ... 05095.aspx

Det tangerer svineri, at kræve denne pris. Hvad synes I andre?

Det er 5.500 dyrere end alle andre. Hvorfor markedsfører Expert sig med denne prispolitik??

Kan kun sige gak gak....handel ved Expert og bliv flået.

Mvh.
Didia
Brugeravatar
Af MigSelv
#159552
Hvorfor bruge tid på, at anfægte en butikskædes ( for høje ) priser?
Hvis prisen ikke er i orden, er det jo enhver frit for, at handle andet sted.