Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af rambostyrer
#152365
Syntes gennerelt at priserne på Amazon er yderst favourable, og de har et stort udvalg af varer, og vil derfor overveje at købe en del produkter her.

Er der nogle der har erfaringer med køb fra den side?? og har været i kontakt med kundeservice/support??

hvordan er de med leveringstider, og opdateringer af forsendelser??

er der nogle forhold jeg skal være opmærksom på i forhold til køb(primært elektronik, og computer udstyr) i udlandet??
Af kskruger
#152376
rambostyrer skrev:Syntes gennerelt at priserne på Amazon er yderst favourable, og de har et stort udvalg af varer, og vil derfor overveje at købe en del produkter her.

Er der nogle der har erfaringer med køb fra den side?? og har været i kontakt med kundeservice/support??

hvordan er de med leveringstider, og opdateringer af forsendelser??

er der nogle forhold jeg skal være opmærksom på i forhold til køb(primært elektronik, og computer udstyr) i udlandet??
Amazon.co.uk er et af de bedste steder at handle i udlandet og de har også en god kundeservice. Så dem kan du rolig bruge. Jeg har købt næsten alle mine Blu ray koncerter der og har aldrig oplevet problemer. Lev. tiden kan være lidt forskelligt, men forvent ca. 10 dage, hvis du bruger deres gratis forsendelse.
Af Maestroelite
#152400
Jeg har brugt dem et par gange, dog ikke elektronik og jeg har heller ikke brugt deres support, måske fordi der ikke har været brug for det.

Har haft positive oplevelser hver gang, ok hurtig levering og billigt eller gratis og har sparet nogle penge.
Track og trace mener jeg også fungerede udmærket.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#152412
Jeg har købt film, spil og legetøj fra Amazon.co.uk og deres support har altid været eksemplarisk.

Jeg har dog prøvet at skulle igennem en længere diskussion omkring et produkt, som blev leveret fra en ekstern levarandør, men som var "Fulfilled by Amazon" og derfor burde give gratis fragt. Det tog lidt tid, men til sidst fik jeg ret og de refunderede de fragtomkostninger, som de oprindeligt havde trukket mig for. Det virkede dog lidt sært, at deres supportmedarbejdere ikke selv var klar over hvordan deres "Fulfilled by Amazon" rent faktisk skulle fungere, selvom ordlyden burde være ligetil at forstå:
Fulfilled by Amazon
Information on items Fulfilled By Amazon, including delivery, returns and requesting VAT invoices. Items Fulfilled by Amazon are dispatched from an Amazon Fulfilment Centre to you. All of our standard shipping rates and policies apply to these items, including FREE Super Saver Delivery on eligible items.
Af BrianH
#152415
Har ikke købt elektronik, men købte en bog der blev sendt den 26 oktober, men jeg har ikke set den endnu :( Om den virkelig blev sendt, eller det er postdanmark der har taget den ved jeg ikke...
Af Ekmani
#152447
de kan varmt anbefales, dog vil du sikkert støde på et større problem. Nemlig at en masse elektronisk udstyr af en eller anden lovmæssig årsag ikke må leveres uden for UK...