Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jng
#180988
hebbach skrev:Bruger lige denne tråd til at komme af med lidt galde!
Jeg har lige været i kontakt med Live Chat hos Samsung fordi jeg ikke kunne få et firmware-link til at virke.

Første svar fra support er, at det er min pc der er noget galt med.
Uden at have spurgt yderligere ind til noget.

Så spørger jeg om der er noget jeg kan gøre anderledes og om han vil checke det.
Og om de evt. har et direkte FTP-link.
Eller alternativt om de kan sende pr. mail

Support: "Links virker fint her"

Flere minutter går og jeg spørger: "Er du der?"

Support: "Jeg har svaret på dit spørgsmål"

Mig: "Synes det var et lidt arrogant svar, da jeg blot behøver hjælp. Hvad med mine andre spørgsmål"

Support: "ARROGANT?! JEG HAR LIGE FORTALT DIG, AT DET VIRKER HER HOS MIG"

Og Vupti, så blev jeg smidt af chatten....Flot han lige ville pointere det med Caps Lock slået til.

Jeg var helt målløs bagefter. ;;)

Nu er jeg allermest glad for, at jeg har købt et nyt LG og ikke et Samsung. Ejer dog et par Samsung devices mere og håber dælme aldrig jeg skal bruge support der igen.
O-O

Chatvinduet lukkede automatisk ned bagefter, så jeg fik ikke chancen for at tage et screenshot.
Jeg har været udsat for noget, der var meget værre. Jeg tog skærmbilleder af hele chatten og sendte den til Sverige. Så kom der svar. Et dårligt svar, men dog et svar.