6. apr 2011, 11:48
#135429
tak for dit synspunkt - jeg har selv også vendt og drejet den.
Pointen har været, at Elgiganten KUN har fået ud fra tekniske spec.
I mine forsikrings vilkår står der "ligeværdi" - altså INTET om teknisk kunden.
Derfor, må jeg jo være en smag sag om hvad jeg føler er design. Det mig der forsikringstageren og har tegnet en forsikring der netop følger dette produkt.
Så skal forsikringen også dække et ligeværdi tilsvarende = mit design valg.
Forsikringen er dog fuldt forståelig over for sagen, og vil også pointere jeg ikke gør krav på et til for de fulde beløb - blot SELV vælge hvad "smag", ikke lade mig diktere af en uviden Elgigant medarbejder, som ikke engang har læst forsikringvilkårsne igennem, men konkludere at jeg måtte da være tilfreds med et TV som blot er nyt.
Men jeg forstår din pointe og i bund og grund handler det vel om at gøre MIG tilfreds og kroner ører (selvom de ikke vil indrømme det)
anyhow - Så må de ikke ringe til mig, når der indgivet en "tryghedsklage", uden de har læst mine skadehistorik igennem samt haft accept på de to overnævnte tv fra forsikringen - Som de ikke har haft.
Forsikrings damen, kunne godt ligge to og to sammen, at jeg anmodede selv om et tv til 4999.- og de tilbød mig et helt andet tv til godt 6900 svenske kroner.
Hvad der så var nemmest at give mig, så jeg var tilfreds.
Pointen har været, at Elgiganten KUN har fået ud fra tekniske spec.
I mine forsikrings vilkår står der "ligeværdi" - altså INTET om teknisk kunden.
Derfor, må jeg jo være en smag sag om hvad jeg føler er design. Det mig der forsikringstageren og har tegnet en forsikring der netop følger dette produkt.
Så skal forsikringen også dække et ligeværdi tilsvarende = mit design valg.
Forsikringen er dog fuldt forståelig over for sagen, og vil også pointere jeg ikke gør krav på et til for de fulde beløb - blot SELV vælge hvad "smag", ikke lade mig diktere af en uviden Elgigant medarbejder, som ikke engang har læst forsikringvilkårsne igennem, men konkludere at jeg måtte da være tilfreds med et TV som blot er nyt.
Men jeg forstår din pointe og i bund og grund handler det vel om at gøre MIG tilfreds og kroner ører (selvom de ikke vil indrømme det)
anyhow - Så må de ikke ringe til mig, når der indgivet en "tryghedsklage", uden de har læst mine skadehistorik igennem samt haft accept på de to overnævnte tv fra forsikringen - Som de ikke har haft.
Forsikrings damen, kunne godt ligge to og to sammen, at jeg anmodede selv om et tv til 4999.- og de tilbød mig et helt andet tv til godt 6900 svenske kroner.
Hvad der så var nemmest at give mig, så jeg var tilfreds.