Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Viggo Helbo
#122994
Hej.

Er der nogen der kender til dette firma?
Firmaet påstår at det er originale produkter.
Jeg fik denne mail:

God morgen! Min ven,
Ked af at forstyrre dig. Dette er en elektronikvirksomhed, en af de største forhandlere i den internationale handel i Kina. Vi hovedsagelig sælger elektriske produkter såsom bærbare computere, LCD fjernsyn, kameraer, mobiltelefoner, MP4, GPS, og så videre. Vi tilbyder høj kvalitet og konkurrencedygtige priser, og alle produkter leveres med internationale warranty.for fejre comoing Chrismas vores virksomhed har reklame for din medlem. Takke vores kunder har tillid til vores virksomhed siden, er Chrismat kommer, om et brev vil jeg indføre kampagner:
1: Hvor i mit firma til at købe tre produkter og tre eller flere, købe tre får en gratis, købe fem genstande eller derover, købe fem gave 2. Det er at købe gaver, præferentiel parti, kommer Order
2: Hvor shopping mere end $ 500, vil vi have den gave, IPOD MP3 og andre gaver.
3: Hvis antallet af 10 eller flere ordrer, vil vi have 75% rabat, hvis du har tid, velkommen til at besøge vores hjemmeside: www.electronic58.com

E-mail: [email protected]
MSN: [email protected]
Af Pyndk
#123009
Har aldrig hørt om det, men firmaer der bruger google translate, synes jeg ikke er troværdige


Peter
Af Viggo Helbo
#123074
Pyndk skrev:Har aldrig hørt om det, men firmaer der bruger google translate, synes jeg ikke er troværdige


Peter
Hej Pyndk.

Jeg syntes også at det lyder til at være for godt.
Men pæn hjemmeside med iPod og iPhone til under halv pris.

Er der nogen der har været inde på deres hjemmeside?

mvh viggo helbo
Af TripleD
#123104
Hvis det bare er en mail du har fået, så kan det tyde på at det er noget svindel vil jeg sige.