Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af iznogood
#118048
Står overfor køb af et PS50C7705 og skal vælge en butik, hvor jeg uden videre kan returnere tv'et hvis det viser sig jeg ikke kan leve med den berygtede plasma-buzz som denne serie lider af i mere eller mindre grad. :(

På hifipriser.dk kan jeg se at stort set alle butikkerne er enige om at den skal koste ca. 11.300,- men hvem er bedst at handle med?

http://www.hifipriser.dk/Product/Detail ... id=4180018

Hvis du har gode/dårlige erfaringer med bestemte butikker må du meget gerne smide en kommentar (getmore.dk er dog udelukket på forhånd) :)
Brugeravatar
Af MigSelv
#118053
Hej
HiFi Klubben's pris 11975, i butikken kan der aftales returret, eller ved netkøb 14 dages returret.
Af mundt
#118079
Hey.
Vær obs på at visse netbutikker, f.eks Fladskærmsshoppen, er op mod 30 dage om at returnere pengene. Jeg var ude for det, og det er pænt belastende når man gerne vil ud og ha et andet tv :-)
Af snowflake
#118095
MigSelv skrev:Hej
HiFi Klubben's pris 11975, i butikken kan der aftales returret, eller ved netkøb 14 dages returret.
Det er så ikke alle hifiklubber der kan overtales til returret. Og dermed købte jeg et andet sted :D
Af kskruger
#118119
Køb det hos Elgiganten, de har 14 dags retur ret, både i butikken og på nettet.
Af Jens525
#118137
Ja køb hos el-giganten.
Købte selv samme tv for 1½ måned siden...
Kan dog ikke udtale mig om hvordan tingene foregår ved returnering, reklamation osv, da det endnu ikke (og forhåbentlig aldrig) har været aktuelt.
Af iznogood
#118148
Hej alle,

Tak for jeres input. Jeg tror det bliver Elgiganten selvom de ikke har den på lager lige nu. :((

Jeg læste at man ved Elgiganten kan returnere varer i en butik selvom de er købt i deres webshop og det er da bedre end at skulle sende med fragtmand... :)