Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af FRB
#112234
Hvis du vælger den europæiske model, får du ikke samsungs prestige service, som du gør med den danske.
Af noxity
#112236
Køb altid danske modeller når du er oppe i den størrelse. Ved at på 40" og over kommer Samsung selv ud og ser på dit TV hvis der er noget galt. Dvs. du slipper for at sende det tilbage til Cinemagic, som derefter selv skal sende det videre til et værksted. Det kan kun betale sig at købe en europæisk model, hvis du samtidigt kombinerer det med en udvidet service aftale, som f.eks. Securator tilbyder. Så har du den samme service som Samsung tilbyder de danske modeller, denne dækker bare i 4 år i stedet for 2år.
Af Sumsang
#112237
Hej FRB,

Tak for dit svar - hvorfor så ikke købe C7700 og bruge 995 kr på tillægs forsikring (4 år mod næsten alt der kan gå galt) ;)

Jeg var blot bange for at der var en forskel på skærmene...

venter med spænding på testen af 50C7705 tror den bliver top nice...

forsat god aften -
Af Sumsang
#112238
Hej noxity,

Også tak for dit svar, jeg afventer "testen" mandag/tirsdag -også smutter jeg i Hifi klubben - jeg er ikke opdateret på TV, siden mit snart 6 år gamle LG til 23.500 klik... og i dag 3D og Wifi, der er jo sket lidt siden sidst :)

derfor er det fedt at der er et sted man kan hive lidt info før man igen skal bruge 13-16.000 på et husalter :s