Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af abo78
#107696
Jeg har bestilt et 63" Samsung plasma skærm hos dem. Jeg har aldrig oplevet en bedre service. Ejeren har personligt kontaktet mig flere gange for at opdatere mig omkring Samsungs total amatøragtige angivelse af "leveringstidspunkter" Samsung har konstant rykket tidspunktet og Michael fra Kontorlinien.dk har kæmpet en kamp for at de snart for skippet skærmen afsted. - Det på trods af at han kun selv tjener et meget marginalt beløb på salget af skærmen til den pris! - Jeg kan således kun give mine bedste anbefalinger.

p.s. Jeg har lige fået af vide at jeg imorgen modtager mit PS63C7705YSXXE! Jubiiiiii!

Mvh Anders
#138727
Lad jer ikke narre af e-handelsmærket på kontorliniens hjemmeside.

Bag kontorlinien.dk gemmer der sig en virksomhed som ikke overholder de mest basale dele af lovgivningen ved e-handel.
Jeg har aldrig følt behov for at anmelde en online butik tidligere, men mine usædvanligt skuffende oplevelser med kontorlinien ønsker jeg ikke andre skal igennem.
Ved forsøg på køb af Samsung TV oplevede jeg følgende:

- Lagerstatus stemmer overhovedet ikke
- Ordrebekræftelse afsendes ikke
- Track & Trace numre benyttes ikke
- Pengene trækkes omgående uden varen afsendes
- Man bliver holdt hen med tomme løfter om levering flere gange
- De påstår varen er i restordre, selvom alle andre leverandører kan levere

Men værst af det hele var, at da jeg påpegede disse ting over for kontorlinen blev jeg mødt af en ubehøvlet tone og fuldstændig benægtelse om hvad der blev lovet og aftalt. Og da jeg ville annullere min ordre blev det til et person angreb, utroligt uprofessionelt.

Som sagt, det er ikke besværet værd at handle hos kontorlinien.dk, så mit bedste råd er at handle et andet sted.