Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af NS-Genie
#95296
Hej,

Jeg har efterhånden (næsten) bestemt mig for dette fjernsyn(LG 47SL8000), nu er spørgsmålet bare, hvor skal det købes henne? Komplett.dk har det til kr. 8.699,- plus fragt (299,-), WannaSee.dk har det til kr. 8.995,- inkl. fragt, justbuyit.dk har det til kr. 9.899,- plus fragt(75,-), men her skriver de følgende:
Leveret fra LG Danmark - dermed er du garanteret den rigtige service og fuld pixelfejlgaranti og en Mpeg4 tuner efter danske forhold
og forsætter
DANSK UDGAVE OFFICIEL LG NORDIC 2-ÅRIG GARANTI OG LG TRYGHEDSMÆRKNING - SERVICE VARETAGES AF LG I DANMARK!
Så mit spørgsmål går egentlig mest på om de kr. 1.000,- er givet godt ud til justbuyit.dk i forhold til de andre forhandlere, som ikke nævner noget om LGs tryghedsmærkning?

Det skal samtidig siges at jeg ikke kender nogle af de hjemmesider(komplett.dk kender jeg af navn), så er også lidt forsigtig med bare at bestille fra dem.

Sidst vil jeg selvfølgelig gerne ha' foreslået andre fjernsyn i samme størrelse og prisklasse, hvis der skulle sidde nogle med et bedre bud end LG.

Med venlig hilsen

Thomas
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#95300
Jeg har flyttet dit indlæg til vores forhandler-sektion i stedet.

Onsite-servicen er fin hvis TV'et fejler noget. Ellers er du jo dækket ret godt ind af reklamationsretten. Det må blive din egen vurdering om du føler, at du vil betale 1000 kr. for et service-tjek fra LG hvis uheldet er ude, eller om du vil sende TV'et retur til forhandleren selv. Omkostningerne ved en RMA-sag får du betalt af forhandleren alligevel.

I samme prisklasse finder du også Panasonic G20, som kunne være en kandidat. Jeg ville dog satse på SL8500 frem for SL8000 pga. glasfronten frem for plexiglas-fronten.
Af NS-Genie
#95303
Det er faktisk lige præcis glaspladen der gør, at jeg hælder mere til SL8000 end SL8500. Har læst mig frem til at der er en del genskin i den. Nu bor jeg således at jeg har vinduerne til venstre for min skærm og min stue er sydvendt(bor på 4. sal, så har ingen gardiner), dvs. sol ind hele dagen. Gardiner kan selvfølgelig købes(og det skal vi også ha' gjort), men det bliver jo ikke mørklægningsgardiner. Men hvis genskinnet ikke er for voldsomt, vil jeg også vælge SL8500 frem for SL8000.

Mht. Panasonic G20, så ved jeg at billedet er bedre, men designet, hvilket også betyder noget(mest for syv-najne) er altså, i mine øjne, håbløst bagud.

Og tak for flyttet, var i tvivl om, hvor det skulle puttes ind, da jeg båder spørger om forhandlere og til fjernsynet.