Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kaare Nielsen
#91923
Hej alle. Jeg købte et surround anl. Panasonic SC-PT460 den 28-05-2008 hos NB-Radio som desværre fik den fejl at dvd skuffen ikke vil komme ud, jeg sendte den til rep v/NB-Radio for ca-14dage siden og fik den besked at Servo-board var defekt og var udgået som reservedel. Efter NB-Radio og Panasonic havde tal sammen om problemet, sendte de mig en ny, den nye model SA-PT470 som kan noget mere en den gamle og nyt design højglans sort med sølv stribe som er samme design som mit Panasonic Tv G10E og så lyder det rigtig godt. Så jeg vil godt anbefale NB-Radio for god service både når man køber og hvis man for problemer.

Hilsen Kaare (Aalborg).
Af noxity
#91926
Hvad gav du dengang, og hvad koster den nye model ?
Af Kaare Nielsen
#91982
Jeg gav 2.798kr for det gamle og det nye koster 2.498kr. Men det er jo som mange ting at det bliver billiger.

Kaare
Af noxity
#92012
I følge købeloven har du ret til at få det fylde beløb tilbage, så når de giver der et billigere produkt, om det så er bedre eller ej, så har du egentligt ret til at få differencen udbetalt.

Men derfor er stedet stadig en anbefaling værd, da de lader til at have en fornuftig reparationstid :)
Af NS-Genie
#95398
@noxity

Jeg tror prisen på den nye model er dagsprisen, hvorimod den oplyste indkøbspris er fra 2008. Jeg er ret overbevist om at prisen på den nye model, dengang, var højere end for den gamle.