Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jbplum
#77187
Hej,

Jeg er relativt ny (har læst lidt med hist og her) her på sitet, så jeg undskylder på forhånd, hvis jeg spørger om noget, som har været oppe en million gange.

Jeg står overfor at skulle købe fladskærms-tv, og er i den forbindelse selvfølgelig ude efter at købe til den bedste pris. Derfor er jeg interesseret i at vide, om der findes udenlandske onlineshops, hvor pga. valutakurs og/eller andre forhold kan købe til en billigere totalpris, end man kan hos danske onlineforhandlere?

Jeg har søgt lidt på www.pricerunner.co.uk og www.pricerunner.se, men har ikke umiddelbart kunne finde forhandlere, der vil levere til udlandet.

Derfor; kan nogen anbefale nogen billige udenlandske forhandlere, som leverer til Danmark?

Er der evt. andet, jeg skal være opmærksom på, hvis jeg ender ud med at købe i udlandet?

På forhånd tak.
jbplum
Af LunD^
#77198
Jeg ville ikke handle elektronik i udlandet, da du står lidt skidt med en evt. reklamation senere. www.cinemagic.dk har tit gode priser på fjernsyn, købte selv mit der, det lå noget under de andre forhandlere men netop min model er faldet meget siden.

Når du så får købt det så er der gode penge at spare på film, jeg har oprettet konti hos www.play.com og www.amazon.co.uk , begge i UK. Dog risikerer du told hos play da de ikke har ophold i EU.
Af jbplum
#77220
Kan det virkelig passe, at ingen herinde har gode erfaringer med at handle tv i udlandet?