Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Larsdk
#67220
Skal have købt 2x Samsung PS50B855 50”

Nu er det sådan jeg bor på en sidegade til Valby langgade og derfor har 10min. På cykel til HIFI-klubben på Frederiksberg. Jeg ville helt klart fortrække at købe i en fysisk butik. Dog koster en skærm ca. 18.000Kr hos dem.

Ville derfor høre om der er nogen der har haft held med at ”prutte” om priser hos HIFI-klubben når man køber til den pris og skal have 2 stk.

Hvad med fragt? Kan man evt. få den gratis? Og hvor meget ville i tro jeg kun får prisen ned ved køb af 2 stk?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#67228
Hvis du har 10 min derhen var det nok hurtigere bare at prøve at tage turen?
Brugeravatar
Af truehorses
#67230
Ellers tager du bare til jylland og køber de 2 skærme - der pruttes om alt...

Gå ind til en forhandler og forhør dig om 1 enkelt tv...
Sig hvad du kan få det til på nettet....og lad sælger komme med et bud...

Når budet kommer.....så træk kaninen op af hatten...

Hvad så hvis jeg tager to.....!

Sidst fik jeg et tv med til soveværelset ub...fordi jeg henviste til flere
steder på nettet hvor prisen var lavere....De vil gerne sælge og er klar på at netpriserne er derude.....
Af JLA_DK
#67231
Hifiklubben har noget der hedder "dagspris" på de fleste af deres TV. De siger selv at det betyder at du altid får det til den bedste pris... Jeg tror ikke du får noget ud af at prutte om prisen ved dem. Ellers er "dagspris" i hvert fald ikke meget bevendt... Men det er da selvfølgelig et forsøg værd.
Af urbananen
#67232
Jeg har nu haft lidt held med at prutte med HiFi-K., men det plejer at ende imellem net-pris og deres pris. Det er bestemt ikke alt de er lige vilde med at sænke i pris
Brugeravatar
Af truehorses
#67236
Jo da...selv i Bilka kan man prutte om prisen....

Fik en flok billige cykler til et arbejdsarrangement....med en rabat på over 35% ( 10 cykler )

I HK skal du nok finde den rette person med fuldmagt til at gøre disse ting...= ikke 2. års eleven....
Brugeravatar
Af Stefan V
#67250
Man skal da altid prutte om prisen:-D
Selvfølgelig på den rigtige måde. Der kan tit komme noget godt ud af det. HVis du ikke kan få rabat på tv'et skal du da høre om de ikke give et vægophæng eller nogle habler med istedet. Jeg fik engang for små 1000 kroner kabel med da jeg handlede for 13.000 i HFK. Man skal bare huske atid at være venlig, og samtidig seriøs!