Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af sbø
#58079
Hej.

Er der nogle herinde der har erfaringer (gode som dårlige) med at handle med dansk it lager. Syntes de har nogle gode priser, men kan man regne med det er danske produkter de sælger og ikke nogle med finsk menu i ;;)
Brugeravatar
Af radiomand
#58098
Var inde på deres hjemmeside og alt hvad jeg fandt af Panasonic var parallel import, ingen danske modeller.
Af sbø
#58106
tænkte det nok. Tak for hjælpen. Jeg var jo så uheldig at være ude og villle hente en pz 85 men den var desværre udsolgt. Så gik jeg tilfældigvis ind i expert og så en ps81. Spurgte på forskellen på de to (pz85-ps81) og fik at vide at billed og lyd var nøjagtig det samme og det kun var designet til forskel. Nu har jeg så fundet ud af at der er mere end bare designet der skiller de to, så den bliver afleveret imorgen. Så tror jeg at jeg hopper på en pz86, selvom det lige er et par tusind over budget.

Søren
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#58117
PZ86 er heller ikke identisk med PZ85. Hvor har du fundet den?
Af sbø
#58323
jeg fandt den hos computercity, da de ikke havde flere pz85 i butikken. Den er udstyret med mpeg4 og noget dvb-? som jeg ikke ved så meget om O_O Jeg tog den med hjem fra butikken, og er rigtig glad for den. Dog bøvler jeg lidt med at finde ud af funktionerne, men opretter nok lige en anden tråd derom.
Af Corax
#58369
Elgiganten har 42" G10 til 9.000kr. hvis det var noget. Det er den nye PZ85.

Link
Af ivandahl
#59817
sbø skrev:Hej.

Er der nogle herinde der har erfaringer (gode som dårlige) med at handle med dansk it lager. Syntes de har nogle gode priser, men kan man regne med det er danske produkter de sælger og ikke nogle med finsk menu i ;;)
Vil da lige berette om mine erfaringer med Dansk IT-lager !
Og disse er ikke specielt positive, dansk it-lager er nogle lagerstaus-fuskere.

Bestilte onsdag et LGps8000 den var på dív. prisammenligningstjenester (hifipriser,kelkoo,pricerunner og alatest) angivet som værende på lager, derfor gik min ordre til dem, j.v.f. deres hjemmeside var den også angivet til at være på lager, og der var max 3 dages leveringstid - fik ordrebekræftelse o.s.v. de angiver varer ´bestilt inden kl 12 afsendes samme dag og en mail med track and trace vil blive sendt, fredag fik jeg en mail fra dem at de "desværre" ikke kunne afsende varen da de ikke havde modtaget den fra LG, skrev tilbage at det kunne jo ikke være noget problem da varen jo var på lager ;) og det eneste jeg forventede var at de levede op til deres del af aftalen og at jeg havde skærmen senest mandag, fik svar tilbage, at levering var udskudt til midt i april "og at ejerens moster var død og at det var dårligt vejr i tropiske lande" :D
Ventede til tirsdag (igår) og afbestilte skærmen, syntes ikke der er nogen grund til at belønne "fuskere", heldigvis var der et andet firma der igår startede med et godt tilbud på pioneer 5090h :) så nu afventer jeg modtagelse af denne.

Bare mine erfaringer med Dansk IT-lager

N.B. Ved ikke hvor almindeligt det er, men forskellige sammenligningstjenster sendte mig til 2 forskellige hjemmesider på IT-lagerets site, disse var dog ens med samme opsætning og priser.
Af Snedkerkim
#59827
Hey Ivandahl.

Én sætning sprang mig i øjnene - godt tilbud på pio 5090h... Øhh hvor hvis jeg må :)
Af ivandahl
#59864
Komplett.dk, og den skulle være afsendt :)