Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af elcom
#332894
Har et problem med mit ene TV, og kontaktede Elgiganten pr mail, her efter 6 hverdage har de så svaret at jeg skal kontakte producenten direkte. Er det korrekt håndtering? Jeg var overbevist om at jeg skulle tage fat i forhandleren og så var det deres ansvar at kontakte producenten?
Af Beckham
#332896
Det er korrekt at de er forpligtet til at sige af det. Nogle gange kan det godt være en fordel at gå direkte til producenten\deres servicepartner. Har i hvert fald oplevet at det godt kan gå lidt hurtigere at gå direkte til kilden, om så at sige.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#332906
Butikken skal typisk sende varen samme sted hen, så du får blot nogle ekstra dage i hver ende hvis du går via butikken. Med de store producenter er det typisk noget nemmere at skære mellemmanden væk.
Af Beckham
#332937
Det kunne man da håbe. Ved ikke om de forskellige producenterne gør tingene forskelligt. Jeg har haft mit Sony 65" inde og det kom de og hentede og afleverede igen efter endt reparation.