Læs venligst retningslinjerne for brug af forummet her eller få hjælp til anvendelsen af forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Johnjohn
#194280
hej
jeg kan ikke kommentere artikler med mit brugernavn kan man ikke bare bruge sit gamle flatpanels login mere? kan da ikke være rigtigt at jeg skal bruge Google eller facebook eller andet
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#194282
Desværre er forumdelen og Disqus (som vi bruger til kommentarer til artikler) ikke integreret.

Du kan godt kommentere som gæst på artikler, men eller så kan det anbefales at du laver en Disqus-bruger. Den kan godt have samme brugernavn og kodeord som din profil her i forumdelen.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#194285
Vi har implementeret Disqus i forbindelse med omskiftningen til vores nye design for at få lidt større fleksibilitet til at styre kommentarene og give brugere lidt større mulighed for at holde sig ajour i de tråde de deltager i på forsiden. Derfor vil jeg også anbefale dig, at bruge login via enten en Disqus-konto eller via Google/Facebook/... da du så vil kunne redigere i indlæg, se hvad du har deltaget i, og generelt have meget bedre styr på debatterne til vores nyheder.