Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

boykot af intel eller hvad?

ja
3
75%
nej
1
25%
Brugeravatar
Af yksa
#196
mens sagen om Intels ulovlig markedesføring bliver vendt i retten, så er mange forbruger villig til at boykotte intel mens sagen køre.
er det ulovligt eller lovligt, stem venligst
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#198
Jeg følger desværre ikke så meget med på processormarkedet og sidst jeg kiggede opdagede jeg til min store forundring, at de var nået langt i forhold til sidst jeg tog et glimt på den forunderlige verden.

Jeg har intet hørt om den omtalte sag, kan du ikke lige lægge et par links? :o
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#286
De ufine arbejdsmetoder i den branche spænder vidt. F.eks. er Intels krav til Dell at de på intet tidspunkt må skifte NOGEN modeller ud med AMD-processorer ellers vil Intel hæve engros prisen på processorer drastisk.

Det ellers velrenomerede testprodukt PC-Mark mistede også hele sit klientel på 1 dag da det kom frem at den nyeste version var tilpasset til Intels processorer i en sådan grad at alle de tests hvor AMD ville vinde var klippet ud og erstattet af andre ligegyldige (og ofte gentagne) tests hvor Intel ville vinde. Det viste sig efterfølgende at en af topcheferne hos PC-Mark også besad en vigtig plads i Intels bestyrelse.
Brugeravatar
Af yksa
#1526
det gør det jo ikke mindre ulovlig af den grund, personligt syns jeg at intel er noget opreklameret shit, man betaler dyre domme for en cpu som ikke yder særligt godt i forhold til Amds cpu'er som bruger mindre strøm og bliver ikke nær så varme.
men det er en smags sag eller retter sagt en religion.
Intel; en ommer
yakken skrev:De ufine arbejdsmetoder i den branche spænder vidt. F.eks. er Intels krav til Dell at de på intet tidspunkt må skifte NOGEN modeller ud med AMD-processorer ellers vil Intel hæve engros prisen på processorer drastisk.

Det ellers velrenomerede testprodukt PC-Mark mistede også hele sit klientel på 1 dag da det kom frem at den nyeste version var tilpasset til Intels processorer i en sådan grad at alle de tests hvor AMD ville vinde var klippet ud og erstattet af andre ligegyldige (og ofte gentagne) tests hvor Intel ville vinde. Det viste sig efterfølgende at en af topcheferne hos PC-Mark også besad en vigtig plads i Intels bestyrelse.