Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af bcd
#151250
"Sony køber Ericsson ud, for bedre at kunne være med indenfor smartphones, tablet-computere, og ikke mindst hvordan de taler sammen med den øvrige forbrugerelektronik i hjemmet.

Sony har tidligere ytret ønske om at få fuld kontrol med mobilproducenten ejet i fælleskab med Ericsson. Nu er det en realitet, Sony køber Ericsson ud for knap 8 mia. kroner.

Formålet er at stå bedre i konkurrencen på smartphone markedet, og få endnu bedre integration på tværs af produkterne.

"Vi kan tilbyde forbrugerne smartphones hurtigere og i større omfang, med laptops, tablet-computere og TV der problemfrit taler sammen og dermed åbner en ny verden af online underholdning" fortæller Sony boss Sir Howard Stringer i en pressemeddelelse.

Sony og Ericsson ejede hver 50% af selskabet, der blev dannet i 2001. Efter nogle succesfulde år med mange kamera- og musik-telefoner, har selskabet haft det sværene på smartphone markedet. Ikke mindst på den integration med den øvrige forbrugerelektronik, der bliver vigtigere og vigtigere, er et område hvor Sony har stået svagere.

Med dette træk fra Sony ventes konkurrencen med Apple og Samsung at blive skærpet."


Øv så er det nok helt slut med Ericsson mobiler, har ellers fulgt dem i rigtig mange år. F.eks da næsten alle andre havde Nokia 3310, da havde jeg en Ericsson T20 & T20e, da alle andre havde Nokia 3410 & 3510, havde jeg en Ericsson T65 osv. osv. ØV sir jeg bare.
Af BrianH
#151253
Interessant, men hvorfor kopierer du det ind her fra recordere.dk?