15. mar 2006, 16:58
#3899
jeg har for mere end en måneds siden købt en samsung 970p, hvor jeg ved modtagelsen bemærkede, at den havde en pixel fejl.
Jeg skrev til forhandleren, som vejledte mig om at fejlmelde skærmen hos infocare. Her fik jeg at vide at jeg skulle indsende skærmen til pixeltjek.
Nu har jeg ca. - ja faktisk en måned efter fået at vide, at jeg skal have skærmen tilbage, da pixel fejlen ikke er omfattet af pixel garantien.
nu kommer mit spørgsmål: jeg nåede at have skærmen i 3 dage inden jeg sendte den til infocare - fortsætter resten af de 14 dage returret, når jeg modtager den igen fra infocare, da jeg selvfølgelig ikke har lyst til at have en skærm med pixel fejl.
(jeg ved godt at jeg blot skulle have sendt den retur med det samme - men jeg var overbevist om, at der var tale om en blå lysende pixel fejl)
kenneth
Jeg skrev til forhandleren, som vejledte mig om at fejlmelde skærmen hos infocare. Her fik jeg at vide at jeg skulle indsende skærmen til pixeltjek.
Nu har jeg ca. - ja faktisk en måned efter fået at vide, at jeg skal have skærmen tilbage, da pixel fejlen ikke er omfattet af pixel garantien.
nu kommer mit spørgsmål: jeg nåede at have skærmen i 3 dage inden jeg sendte den til infocare - fortsætter resten af de 14 dage returret, når jeg modtager den igen fra infocare, da jeg selvfølgelig ikke har lyst til at have en skærm med pixel fejl.
(jeg ved godt at jeg blot skulle have sendt den retur med det samme - men jeg var overbevist om, at der var tale om en blå lysende pixel fejl)
kenneth