Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af DEVIL_DK
#347381
Hej jeg har et sony tv jeg bruger i mit køre sim setop
jeg er lige flyttet og skulle derfor bruge et 5 meter HDMI kabel
og købte et 8k der skulle kunne klare 8k 60 hz ok 4k 120hz
hvis jeg bruget det på min ps5 er der ingen problemer
med det er min pc det skal bruges til
men når jeg sætter til til blinker skærmen langsomt mellem bilede og stor skærm.
mit gfx er et nvidia 3080 og skærmen er mit sony tv som kan klare 4k 120 , og det hele virker fint med et 3 meter kabel jeg har.
fik byttet det første 5 meter kabel da de mente det måtte være defekt, har nu modtaget et nyt med det virker heller ikke.
det er er goobay 52766 kabel
nogle der mon har et gæt på hvad der er galt ?
Af trapsa
#347382
Man siger at kvalitet på kabler ikke betyder noget når det er digitale signaler..

Men når du kommer op i den længde og hastighed så skal det være bedre end et 1.5m.
Det virker som om at der er noget "handshake" der ikke spiller. Jeg har selv haft problemet på et gammelt LG og en PS4 (2 meter skod kabel og elektrisk støj fra omgivelser)

Nu skriver du Goobay kabel, har forhandleren en Clicktronic (Det mig bekendt fra samme fabrik, begge bliver i hvert fald importeret til EU af Wentronic) men lidt bedre kvalitet på stik og ledere.)
Af DEVIL_DK
#347384
Clicktronic har de kun i 3 meter.
han anbefaler at prøve deres Inakustik som er prismessige lidt dyere, men virker det er det jo godt.