Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#347013
Hej alle

Fik købt mig en PS5, LG C1 77 og LG SN11RG soundbar, og mangler nu et TV bord som kan indeholde både TV, soundbar og konsol.

Har ikke modtaget TV og soundbar endnu.

Jeg hører at problemet med LG C1 er at dens fødder er lave, hvilket gør at soundbar dækker for tv’et.

Kender i et TV bord der kan håndtere at man kan have både TV og soundbar, men at tv’et er lidt “højere” oppe end soundbar?

Jeg har desværre ikke mulighed for at hænge tv’et op.
#347028
Det er nærmest umuligt at finde et Tv-bord med en åben hylde under, der er bred nok til at rumme soundbaren (144 cm). De fleste hylder vil have understøtning på midten (så soundbaren ikke kan skubbes ind) for at kunne bære vægten af Tv'et.

Jeg har en kammerat, der løste et nogenlunde tilsvarende problem med et sofabord, hvor der var lagt en tyk plade lagt ovenpå. Der stod TV'et så på og foran var der plads nok til en soundbar.
Ikke super elegant, men det virkede og var markant billigere end den TV-stander han ellers kunne finde.
#347065
Hej Umbu

Jeg har samme set-up som dig (tv, soundbar og ps5). Min løsning i forhold til at placere soundbar foran tv'et, var at købe en Ikea LACK hylde, som jeg har stillet på tv-møblet, og derefter sat LG C1 77 ovenpå. Det giver en god forhøjelse til tvet så soundbar kan stå nedenfor uden at generere skærmen.
#347083
Jeg har også bare sat mit LG B9s op på en laminat plade hvor jeg så har sat laminat "bånd" på siderne hvor jeg skar den til i længden.. Så er den højere end soundbaren!

Sendt fra min SM-G960F med Tapatalk