Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ruma01
#346874
Hej, ventetiden på test af Philips 807 går med at lede efter et fornuftigt vægbeslag til dette fjernsyn, i 77", (36 kg)
Hvad kan anbefales?
Ønsket er et der kan tages lidt ud fra væggen når der skal flyttes/tilføjes stik.
Behøver ikke være et bestemt mærke, men må gerne være god kvalitet, budget Max 1200.

Væggen det skal sidde på er intet problem i forhold til vægt
Af CLY
#346887
Har sjovt nok også lige købt det Philips 807 i 77” nu det var faldet i pris.
Havde faktisk bestilt 806 modellen sidste år til black friday tilbud, men da levering blev udsat og udsat til februar i år hoppede jeg fra.
Men pyt med det haft 807 siden weekenden, og totalt tilfreds.
Bruger dog Vogels Thin 550 vægbeslag noget over dit budget men super fikst og nemt at håndtere på trods af den store skærm.
Af ruma01
#346889
CLY skrev: 9. nov 2022, 12:26 Har sjovt nok også lige købt det Philips 807 i 77” nu det var faldet i pris.
Havde faktisk bestilt 806 modellen sidste år til black friday tilbud, men da levering blev udsat og udsat til februar i år hoppede jeg fra.
Men pyt med det haft 807 siden weekenden, og totalt tilfreds.
Bruger dog Vogels Thin 550 vægbeslag noget over dit budget men super fikst og nemt at håndtere på trods af den store skærm.
Ser ud til jeg må oppe budgettet :)
Er meget hooked på det fjernsyn, er spændt på hvad testen herpå siden siger, men det ser ud til det får gode anmeldelser alle andre steder :D
Af CLY
#346898
Kan ikke rigtigt komme med seriøs svar på hvordan det konkurrere mod andre OLED tv.
Kan dog sige jeg længe har ønsket hoppe på OLED og var næsten tæt på sidste år, blev så forsinket til nu 807😉 Og sammenlignet med mit nu selvfølgeligt ikke helt nye LED 65PUS8102 smadre dette 77OLED807 det LED for sygt.
Sort niveau farver opskalering bevægelse o.s.v totalt opgradering og ikke bare de 12 tommer mere som i sig selv er fedest, men helheden. Har drømt om denne detalje grad i tv i mange år.
Selv Inspector Morse på dr flow tv var bedre billede en jeg havde forestillet mig. Da jeg testede almindeligt tv signal.spændt på Flatpanels dom, og muligt LG eller andre mærker score højere, men det er 100 procent tilfreds ejer her😉
Af CLY
#347126
Sikker på du bliver glad for.
Yderst stabilt beslag og nemt selv at dreje det store tv.