Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kvaaen
#346064
Hej alle
Jeg har pt. En iPhone 13 mini som er købt i marts. Før det havde jeg Android tlf. Jeg har derfor pt. En samsung Galaxy tab s3 som virkelig viser sig er ved at blive gammel.
Da jeg nu har en iPhone, tænker jeg at skifte til en iPad. Jeg kan købe en over lønnen via mit arbejde.
Men! Hvilken skal jeg vælge? Første tanke var basis modellen. Jeg skal ikke bruge den til billed eller video redigering. Udelukkende surfing, streaming og noget let spil.
Men der er også en iPad Air som jo har den nye m1 chip, fejrede design og måske bare generelt lidt lækrere.

Hvad tænker i? Og hvorfor?
Af Axlon
#346065
Jeg har en iPad 8 32GB.
Til surf og de små spil, er den rigelig hurtig, og rigeligt med plads.
Tilgengæld fortryder jeg lidt, at jeg ikke købte en med 64GB, da et støre spil jeg har spillet en del, efter seneste opdatering ikke mere kan ligge på min 32GB.
Min datter har en iPad air, da hun bruger den til et tegne på.
Af Kvaaen
#346067
Axlon skrev: 11. okt 2022, 17:45 Jeg har en iPad 8 32GB.
Til surf og de små spil, er den rigelig hurtig, og rigeligt med plads.
Tilgengæld fortryder jeg lidt, at jeg ikke købte en med 64GB, da et støre spil jeg har spillet en del, efter seneste opdatering ikke mere kan ligge på min 32GB.
Min datter har en iPad air, da hun bruger den til et tegne på.

Så du er fuldt tilfreds med basis modellen?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#346077
Vores to piger har hhv. en iPad Air og nyere basis iPad. Til de spil, der ligger i app-butikken og på Arcade oplever jeg, at begge kører fint. Streaming fra YouTube Kids og Netflix klarer de også uden problemer og batteritiden er mere end rigeligt på begge udgaver.

Enig med Axlon mht. 64GB som minimum.
Af JonasDK
#346108
Kvaaen skrev: 11. okt 2022, 17:03 Hej alle
Jeg har pt. En iPhone 13 mini som er købt i marts. Før det havde jeg Android tlf. Jeg har derfor pt. En samsung Galaxy tab s3 som virkelig viser sig er ved at blive gammel.
Da jeg nu har en iPhone, tænker jeg at skifte til en iPad. Jeg kan købe en over lønnen via mit arbejde.
Men! Hvilken skal jeg vælge? Første tanke var basis modellen. Jeg skal ikke bruge den til billed eller video redigering. Udelukkende surfing, streaming og noget let spil.
Men der er også en iPad Air som jo har den nye m1 chip, fejrede design og måske bare generelt lidt lækrere.

Hvad tænker i? Og hvorfor?

Jeg har både en ipad 1 og en 5 generation.

Forskellen når man surfer er primært vægtet intet andet.

Skulle ejg have en ny, ville jeg bare tage en standart Ipad i nyeste generation og smide et cover på.

(Skærmene går nemt i stykker efter 3 - 5 ...hooov på gulvet)