Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af perrchrist
#338382
Jeg har købt et Samsung QE50 QN90A, som jeg er meget glad for. Det er tilsluttet min WIFI – forbindelse. I dag kom der pludselig en meddelelse op på skærmen. Jeg blev bedt om at godkende eller afvise, at min nabos IPhone sluttede sig til TVet. Jeg nåede ikke at svare – fik vist blot lukket meddelelsen ned. Hvad sker der lige?
Af PeterD
#338384
George1 skrev:Han har vel bare forsøgt sig med wifi og du er indenfor rækkevidde, måske han også har købt et af de fremragende skærme fra Samsung😀
Tja. Håber den holder og kan opdateres efter 2 år, men den tid den sorg.

Samsung er fin. Det er Sony, LG og Panasonic også. Det kommer an på hvad man er til og hvor præcise farver og hvilket sortniveau man ønsker.

Det bliver spændende når Samsung kommer med deres OLED skærme, så har de fundet ud af hvad entuitiasterne helst vil have :)
Af DavidWebb
#338386
Hej trådstarter

Han kan se dit fjernsyn på sit netværk. Sålænge du ikke trykker godkend/accepter er det ok.

Jeg er ikke klar over om du kan "skjule" dit fjernsyn. Det er der garanteret nogle her som kan svare på.

Glædelig Jul

D
Af jng
#338394
DavidWebb skrev: 23. dec 2021, 06:45 ...
Han kan se dit fjernsyn på sit netværk. Sålænge du ikke trykker godkend/accepter er det ok.
...
Mener du det? Kan et tv-apparat hoppe på et vilkårligt [trådløst] netværk?
Af Waqas
#338396
Det samme sker også på androd tv hvis BT er slået til, alle som kan søge enheden frem kan bede om at tilslutte og man kan ikke ignorere beskeden eller ændre synligheden, mega træls.
Af lennon
#338399
Vi vil jo som udgangspunkt helst have, at wifi og BT dækker alle rum i hele huset. Og da der jo ikke er implementet en plantegning i sendedelen, så . . . .
Brugeravatar
Af Pede8000
#338404
:D

Har prøvet at min nabo (Mette), prøvede at logge på mit Apple TV, hvorefter jeg omdøbte fra stue ATV til Ikke Mettes ATV.
Af SUPER
#338701
Hej
Min nabo prøver at chicikane mig , det er en gamle sag om politik , men han kan at få one connect boksen til mit tv ,til i slukket tilstand at sige noget i retning af et piskeris, jeg lavede optagelse og forlagde det en flink samsung reparatør problemet , hans overorderne var derimod en stivnak som påstod dette kunne slet ikke lade sig gøre, vi har hørt mange ting fra den digitale verden hvad siger i, dette er pisse irriterende og jeg slukker tv’et.