17. jan 2021, 12:29
#326075
Efter at Eniig og SE er lagt sammen og er blevet til Norlys (med opsigelse af Waoo kunder efterflg.), er der mange af os (ca. 100.000 kunder), der er blevet tvunget til at vælge en anden leverandør af fibernet her i januar.
Personligt valgte jeg Fibia/Waoo - og det har på alle måder været en elendig oplevelse. Nu foreløbigt på 4. døgn uden internet. Det er "fantastisk" i en tid med hjemmearbejde og skolebørn, der er hjemsendt.
De sidste par dage har Waoo/Fibia på bl.a. deres Facebook-sider "informeret" deres kunder om, at der er problemer, at de er løst, at de ikke er løst alligevel, at man skal genstarte udstyr osv. osv. osv....altså med andre ord: værdiløse udmeldinger. Problemer fortsætter og de tager til.
Er der andre herinde, der har samme problemer ifbm skiftet fra Norlys?
Personligt valgte jeg Fibia/Waoo - og det har på alle måder været en elendig oplevelse. Nu foreløbigt på 4. døgn uden internet. Det er "fantastisk" i en tid med hjemmearbejde og skolebørn, der er hjemsendt.
De sidste par dage har Waoo/Fibia på bl.a. deres Facebook-sider "informeret" deres kunder om, at der er problemer, at de er løst, at de ikke er løst alligevel, at man skal genstarte udstyr osv. osv. osv....altså med andre ord: værdiløse udmeldinger. Problemer fortsætter og de tager til.
Er der andre herinde, der har samme problemer ifbm skiftet fra Norlys?