Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#323688
PeterD skrev: 3. dec 2020, 21:37
Basto skrev: 3. dec 2020, 20:38 Tråden tager en lidt anden drejning 🙃
Jo,jo. Men syntes stadig Elgiganten vrøvler.

Det burde ikke tage så lang tid med reparation.
Bed om at få et andet tv. Hvis de ikke kan levere et efter så lang tid er jeg ret sikker på at du kan kræve at få et fra en anden leverandør, også selvom det er dyrere. Elgiganten skal så betalt dit tab.

Vend det evt Med forbrugerstyrelsen eller hvad de nu hedder.
#323755
Det som provokerer mig ekstra meget er efter endnu en telefon samtale i dag ( fredag ) med en undskyldende telefonpasser :( er at da de aflyste levering for 4 gang i onsdags blev ny leveringsdato 9 december .. Og som mange gange før tjekker jeg deres lagerstatus og kan nu se at de igen har ændret dato på hvornår de har dem på online lager og den nye dato er ... drum roll.... 16 december .. man bliver sååå træt
#323851
Men alt er gået galt.. Ikke mindre end to forkerte skærme er leveret til mig. Og til sidst lavede Elgiganten det som et køb hvor jeg fik kvittering på mail. Og så tror. Man det ikke kan blive værre ? De topper den lige Med at aflyse levering 4 gange

Mvh Michael
#324658
Lige en status herfra 🤔 endelig har jeg modtaget mit fjernsyn.. Jubii og har fået en god kompensation fa Elgiganten.

Første indtryk af Xh9505 .. Skønt at man stadigvæk kan blive så overrasket over det billede Sony kan levere.. Og det er tydeligt at mærke at den har fået en kraftigere motor.. Menuen kører hurtigere og den loader meget hurtigere end XE9005 og XF9005 ( som jeg tidligere har haft) og sidst men ikke. Mindst... For første gang oplever jeg en Lcd skærm være ordentlig lukket i panelet. ( ja det finder jeg så ud af til sommer) er der evt nogle som har forslag til en side på nettet med indstillings forslag? Det undrer mig at der ikke var tid hos flatpanels til en test.

Glædelig jul
Senest rettet af Basto 20. dec 2020, 18:31, rettet i alt 1 gang.
#324664
Basto skrev: 19. dec 2020, 21:08 Lige en status herfra 🤔 endelig har jeg modtaget mit fjernsyn.. Jubii og har fået en god kompensation fa Elgiganten.

Første indtryk af Xh9505 .. Skønt at man stadigvæk kan blive så overrasket over det billede Sony kan levere.. Og det er tydeligt at mærke at den har fået en kraftigere motor.. Menuen kører hurtigere og den loader meget hurtigere end XE9005 og XF9005 ( som jeg tidligere har haft) og sidst men ikke. Mindst... For første gang oplever jeg en Lcd skærm være ordentlig lukket i panelet. ( ja det finder jeg så ud af til efteråret) er der evt nogle som har forslag til en side på nettet med indstillings forslag? Det undrer mig at der ikke var tid hos flatpanels til en test.

Glædelig jul
Prøv at se her:
https://www.rtings.com/tv/reviews/sony/x950h/settings