Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Eglin
#321950
purtsak skrev: 11. nov 2020, 21:09 Synes sgu de lidt sølle de tilbud der er imo
Enig! De er ikke bedre end weekenden hvor feriepengene blev udbetalt. Tænker det også et niveauet for Power’s BF tilbud.
Af purtsak
#321976
Ja der er ingen vilde tilbud som til åbning i esbjerg der fik jeg c8 oled til 6000kr sony str dn1080 for 2222kr det jeg kan se til power åbning ligner bare helt normale tilbud
Brugeravatar
Af bbplayer
#321981
Der er nok en åbenlys grund til de store forskelle.

- Skræmme folk væk, ingen kø dannelse ved butikken.
- Priser som ikke er køtilbud, som derfor bliver lidt mere sjove og accepteret som nummerkø tilbud men ikke noget som rykker på folk foran butikken.

Verdens pandemien taget i betragtning, så er intet som åbninger tidligere set, og bliver ikke sådan før vi får udryddet covid-19. Så Black Friday bliver sikkert lige så normal som de åbningstilbud, for at holde mængderne væk fra butikkerne, som jo ellers vil blive lukket af politiet.
Brugeravatar
Af bbplayer
#321989
purtsak skrev: 12. nov 2020, 20:08 Man skal book billet for at komme ind så de ved jo hvilken kø der kommer
Mon ikke nogen tror, at jeg f.eks ikke kommer, selvom jeg har kønummer, som kunne være rigtig :) Så ved de egentlig ikke præcis hvor mange som kommer, når nogen bliver væk.
Så helt automatisk vil der samles mennesker fordi nogle ikke dukker op, andre dukker op tidligere osv.

Nu har jeg ikke bestilt nummer, så jeg ved ikke om man lægger depositum eller bare et navn og andet uvigtig?
Af purtsak
#321992
Vi glæder os rigtig meget til endeligt at åbne i Kolding. Det bliver en hel anderledes åbning end normalt. Der er stadig rigtig mange gode tilbud og rigtig mange varer på hylderne. Men for både din og vores ansattes tryghed, skal man booke tid for, at deltage i åbningen.
Af Eglin
#322000
bbplayer skrev: 12. nov 2020, 20:15
purtsak skrev: 12. nov 2020, 20:08 Man skal book billet for at komme ind så de ved jo hvilken kø der kommer
Mon ikke nogen tror, at jeg f.eks ikke kommer, selvom jeg har kønummer, som kunne være rigtig :) Så ved de egentlig ikke præcis hvor mange som kommer, når nogen bliver væk.
Så helt automatisk vil der samles mennesker fordi nogle ikke dukker op, andre dukker op tidligere osv.

Nu har jeg ikke bestilt nummer, så jeg ved ikke om man lægger depositum eller bare et navn og andet uvigtig?
Nu skal man jo vise billet, så hvordan din formodning skulle udspille sig, har jeg svært ved at se.
Og lyder ret vildt, hvis man gør så meget som Power gør i dette tilfælde - hyrer vagter, laver billetsystem mm., men samtidig laver “dårlige” tilbud for at holde folk væk. Absurd argument.
Af Eglin
#322002
Hej
Kan se at der ikke er den store efterspørgsel (sikkert pga halvsløje tilbud), da man stadig kan få billet 5 timer efter åbningen. Men, hvis man vil ind lidt tidligere, så har jeg en billet til kl 9.50.
Skriv ved interesse.
Af Amtkjaer
#322008
55" CX til 8888,- virker umiddelbart som et fremragende køb til en OK pris.

Jeg har været heldig og fået et godt nummer i køen til åbningen af Power Kolding, og overvejer kraftigt ovenstående.
Skal bruges i en relativt lys stue til PS4/5 gaming, fodbold/sport, serier og film - nogenlunde ligeligt fordelt, måske let overvægt af gaming. Vores stue er relativt lys, men så vidt jeg kunne læse skulle CX være fint til selv meget lyse omgivelser. Så kan man selvfølgelig spekulere i burn in hvis der er behov for forøget brightness i vor stue, men det er umuligt at blive ordentligt klog på hvor stort det problem reelt er... Kan evt. overveje at tilkøbe Power Care forsikring, som dækker 100% i tilfælde af burn in indenfor 4 år, og således undgå at skænke evt. burnin en tanke og bruge TV'et præcist som jeg vil.
65" er ikke en mulighed.

Er der en kyndig sjæl som vil knytte en kommentar til hvorvidt oventsående er meningsfuldt? Bør man vente os se hvad BF har at byde på?
På forhånd mange tak!