Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#320981
Kunne I to ikke barbere jeres indlæg ned til de få linjer, som hjælper trådstarter og så bekrige hinanden i private beskeder?

Kunne et alternativ til indbygget Bluetooth måske blot være at bruge en ekstern Bluetooth adapter, som kunne sidde i Jack-porten? Jeg tvivler på, at du slipper for delay af lyden, men det ville måske udvide mulighederne for valg af projektor.
Af Supergris
#320987
Modtaget, men jeg havde faktisk lige brugt en del tid på at skrive en masse, som jeg så lige har kogt ned, så godt, som jeg kunne.

Ikke med min gode vilje, jeg skal bruge tid på at gentage mig selv; som at snakke for døve øren!
Jeg synes dog ikke, det er fair, manden får lov til at få det sidste ord, når det, han påstår, er helt og aldeles falskt, og han samtidig bliver personlig, hvilket jeg ikke mener, hører dette forum til, so here it comes:

Dit link gør ikke andet, end at udstille din uvidenhed endnu mere, da du åbenbart heller ikke har forstået indholdet i dit eget link!
Det eneste det viser, er, hvordan man skifter lampen (en lampe består af et hus med en pære monteret) i et projektions-TV, der ved et tilfælde er udstyret med DLP-teknologi!

En lampe er ligeglad med, om der er tale om en DLP-projektor eller en LCD-projektor.
Der er intet, der kan betegnes som en DLP-pære eller en LCD-pære, da lampen i princippet er ens, den er blot konstrueret, så den passer i mål og specs., til den projektor den er beregnet til, uafhængig af hvilken teknologi den bygger på!

Altså, grundlæggende to teknologier, når vi snakker projektorer:

DLP og LCD, samt varianter deraf.

Lyskilder:

Lampe, laser og LED.

I princippet kan du variere alle lyskilder med alle former for projektorteknologier.

Mit sidste råd til dig, vil være at øve dig i, ikke at snakke så meget sort snak, som jeg ofte har set fra din mund.
Se blot dine sidste par linjer:

"Jeg gider ikke citere alle projector relateret links for at du skal overbevises om at det er det mange kalder disse, selvom det egentlig kan være andet.

Rådgivning er meget men legetøj? og villedning til tv? Altså come on, du kan gøre det bedre med disse kritiske øjne som intet har med rådgivning end at nedgøre det til noget du ikke kan lide."

Dette er mine sidste ord i denne tråd, håber der er nogle, der er blevet lidt klogere, hvis ikke, håber jeg, de har været underholdt.

Hvis jeg havde et billede af Onkel Joakim, der svømmede rygcrawl i sin pengetank, mens Anders havde travlt med at pudse mønter, ville jeg have indsat det!

God dag til alle... :)
Brugeravatar
Af bbplayer
#320989
Supergris skrev: 23. okt 2020, 09:27 Modtaget, men jeg havde faktisk lige brugt en del tid på at skrive en masse, som jeg så lige har kogt ned, så godt, som jeg kunne.
Du får ret, og jeg får fred.

God dag til andre...
Af kenjo
#321014
Til trådstarter:

Hvorfor ikke bare skaffe en brugt Appletv 4 koster omkring 500,- på dba. Så kan Du sende lyd og billede via Airplay og tilslutte Din Bluetooth højtaler fra ATV4
#321016
Også et rigtig godt bud. Jeg ved ikke om man har samme mulighed for permanent at parre andet end Apples egne højttalere til ATV, men det er ikke værre end at man skal vælge højttaleren når man skal se film.
https://www.howtogeek.com/242646/how-to ... -apple-tv/