Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af M.Beier
#319190
Bedst som jeg er igang med at gøre klar til montering af Vogels 3305 mount undrer det mig...

Washers er kun til de små skruer ~M5 + M6.... Udminbar bør jeg skulle bruge M8X45...
Uden spændeskiverne er jeg udfordret af at 5mm afstands stykke sidder beslaget løst så man kan skubbe det rundt... Med 10mm er jeg ikke sikker på om der er nok gevind til at holde 82" skærmen... Skulle jo nødigt sige bang og ligge på gulvet...

Derudover, den app der... Hold nu op for noget bæ... Vælg model nummer og de viser hvordan at det ikke skal gøres... Indtast afstand til underkant, og dernæst kan du vælge ud fra øjenhøjde og så tage billede.... Hurra... Så kan det ellers bare monteres om bag TV møblet.
-Jovist intet problem selv at regne ud, men sikke en skod app/vejledning de har stablet på benene..
#319213
MontørThomas skrev: 18. sep 2020, 19:35 ah det et samsung tv??, du kan altså købe disse mange steder (skruerne og skiverne) mener at du har en god mulighed i Bauhaus
timing :-p
Læste din besked her nu efter jeg har været i Bauhaus for lige dette formål.
Købte 6 spændeskiver... 2 til hver i toppen, 1 til hver i bunden... Bunden kan godt rykke sig minimalt, men tænker at det er nede i 'vende og tømme' afdelingen.

Skærmen er ganske rigtigt en Samsung Q70R i 82"... Jeg har brugt 5mm afstandsstykker ved alle 4 huller, på de to øverste er det mellem beslag og TV, på de nederste er det mellem beslag og spændeskiverne