Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#314289
Hejsa,

Har et B8 OLED jeg skal have hængt op på væggen.

Jeg er faldet for følgenge beslag, grundet beslaget på tv'et er så lille, da mit OLED er tyndt i toppen, og det derfor ikke 'rager' op.

Beslag: https://www.biltema.dk/kontor---teknik/ ... 2000034218

Vil 2 skruer være nok til at holde fjernsynet på beslaget? Sætter nok 4 rawplugs i ophænget, hvor fjernsynet sidder med 2 skruer på beslaget.

Har egentlig ikke noget krav til ophæng, udover at der skal kunne sidde netværkskabel i fjernsynet.

Vil I anbefale dette, eller hvad er jeres holdning til dette?

På forhånd mange tak! :-)

Mvh. Frederik
#314291
Jeg bruger det beslag til at monterer LG C9 55 og 65 på væg og det fungerer ganske fint, jeg har sat 20+ på væg med det beslag dog skal du lige husk på at det er en super god ide at vælge et netværks kabel som er vinklet hvis at netværksporten peger ind i væggen......

Og som du selv siger så er det ikke et beslag som rager op over den tynde kant.... det er faktisk kun derfor jeg bruger det..
Senest rettet af MontørThomas 14. maj 2020, 21:26, rettet i alt 1 gang.
#314292
Jeg mener jeg har set tv monteret på det beslag, og du lyder som det kun er øverst man sætter skruer i? de 2 runde ringe du ser på billede skal sidde i de nederste huller på de tv og derved danner et VESA ophæng med 4 huller i brug.