Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af bromberg
#305132
Jeg tillader mig lige at komme med en anbefaling.

Jeg har selv lige udskiftet alt sonos til bluesound i hjemmet og har i den forbindelse handlet en del brugt.

Nu til anbefalingen:) - Der er ret mange Bluesound pulse soundbar til salg på dba til 3000kr - ligeledes b&w asw610 til 1500kr/2000kr.

Jeg har selv samlet sådan et sæt og det er voldsomt meget vellyd til 4500kr. Ja man får ikke alt muligt pseudo surround, men til gengæld en soundbar der er ganske habil til musik. og alene har et temmelig stort lydbillede, med en langt mere dynamisk lydoplevelser.

I mine øjne et markant bedre setup end Sonos.
Det kan også udvides med bakkanaler hvis man ønsker.
Brugeravatar
Af hans123
#305158
Sådan en pulse er jo blot en 2 kanals enhed

Så i min verden er den noget ringe i forhold til mange andre soundbar.

Men giver helt sikkert bedre lyd end tv's indbyggede højttalere
Af bromberg
#305163
hans123 skrev:Sådan en pulse er jo blot en 2 kanals enhed

Så i min verden er den noget ringe i forhold til mange andre soundbar.

Men giver helt sikkert bedre lyd end tv's indbyggede højttalere
jeg er med på den har færre kanaler. Det kan vi ikke diskutere.
Men til gengæld spiller den musik langt bedre. Den går langt længere ned i hz og integreres bedre med sub. Og pubben kan man nemt overgå på samtlige soundbars. Jeg syntes subwooferen er det største svage punkt ved soundbar brug.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#305170
Bruger I jeres soundbar som eneste kilde til musik i huset? Jeg har til gode, at høre en soundbar, som jeg reelt gad bruge som lydkilden til alting. Dette gælder også B&O Eclipse.
Af bromberg
#305176
Torben Rasmussen skrev:Bruger I jeres soundbar som eneste kilde til musik i huset? Jeg har til gode, at høre en soundbar, som jeg reelt gad bruge som lydkilden til alting. Dette gælder også B&O Eclipse.
Ja det er eneste lydkilde nu. Jeg havde ellers overvejet et stereo setup af pulse 2, men jeg var godt tilfreds med musikken fra soundbaren bare. Så jeg investerede i 2 subwoofere stedet. JEG syntes det lyder fortrinligt og savner igen ikke mit klassiske 5.1 system.