Ikke til off-topic, men til emner, som ikke hører ind under de andre fora omkring skærme.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#302337 Tråden her bruges til deling af nyt fra IFA, heriblandt de produkter, som måske ikke når at komme med i de større presseudgivelser og dermed ikke rammer forsiden i første omgang.

Jeg smider løbende billeder op.
Af PrebenBakkeOsnes
#302361 Prisene på Hifiklubben indikerer at 984 er 45% dyrere enn 934 som også har B&W soundbar.

Jeg kan ikke skjønne at den soundbaren som er på 984 rettferdiggjør prishoppet over 934. Prismessig ligger den like under GZ2000, som har tunet panel i tillegg.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#302363 LG har - lidt kontroversielt - valgt at vise Samsungs sub-pixel rendering side-by-side med deres egen 8K.

Billede
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#302364 Sharp 120” 8K - nu med HDMI 2.1
Billede

8K i mere menneskelig størrelse.
Billede
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#302368 Vi går til TCL om lidt, men har først en officiel Tour i morgen.
Brugeravatar
Af bbplayer
Torben Rasmussen skrev:Vi er kørt i den her herned...
Billede

Så fik i vel en god snak med Jay Leno undervejs på turen, han ejer den :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#302405 Hisense havde bla en ultrawide, samt en skærm med afrundede hjørner. Sidstnævnte var faktisk slet ikke så dum en ide.
Billede
Billede
Billede
Billede
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#302406 De her OLED var bare mærkelige. OLED Unique... yes...

Billede
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#302426 First gen miniLED med passiv matrix og 700’ish zoner i X10. Vi satser på at kunne få et låner hen mod November.
Billede

Next gen prototype med aktiv matrix, som presser zoneantallet op på 5200. Der arbejdes stadig på algoritmen til at få blooming under kontrol.
Billede
Billede
Brugeravatar
Af bbplayer
Torben Rasmussen skrev:Hisense havde bla en ultrawide, samt en skærm med afrundede hjørner. Sidstnævnte var faktisk slet ikke så dum en ide.

Det her er da til at forstå, end noget Georg Jensen fod og bagside, som ingen betydning ville få på væggen.

Jeg giver den også +1, rigtig fin lille detalje som jeg også ville kunne se på og forstå på væggen, når det skal være anderledes. Lille men godt.
Brugeravatar
Af Infinity
#302434 Troede iøvrigt at messen skulle aflyses, men nu er den der og tak for de mange billeder du bringer.
Nogen af skærm billederne er jo super fantastisk flotte og jeg tænker ´så flot et skærmbillede, det skal være mit næste tv', og jeg sidder jo bare her og kigger billederne på min computer plastik skærm bagbelyst fra et fyrfadslys.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#302442 Jeg vil sige det sådan, at for en del af skærmenes vedkommende så gælder det, at “de ser godt ud langt fra, men langt fra godt ud”. Der var en del modeller man ikke skulle gå for tæt på.