Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Turbo
#286219
Jeg så det godt, de var igang igen her lidt over kl. 10 - det er hel vildt med deres plat eksamener :)
Brugeravatar
Af DaneLaw
#286378
Lidt flere automatiseret skiderikker i spil pt.

Billede

Frem med de bambusstokke, damn det vælter frem i de her minutter og forsiden er totalt proppet med bot-spamindlæg pt 49 tråde' and counting. :D

Billede
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#286451
Det hjælper ikke at samle op på det her i tråden. Som I kan se, så er det typisk en enkelt der slipper igennem oprettelsesproceduren og slår sig løs. Vi skal nok slette indlæggene når vi spotter dem. Derudover ser vi på ekstra addins, som kan hjælpe med at dæmme op klaphattene.
Brugeravatar
Af DaneLaw
#286462
Torben Rasmussen skrev:Som I kan se, så er det typisk en enkelt der slipper igennem oprettelsesproceduren og slår sig løs. .
Hvis det er ovennævnte screendump som du vægter, så var det tidligt iforløbet, mener der var 3 eller 4 forskellige brugernavne blandt godt 59 tråde her tidligt idag, men af ren nysgerrighed er der slet ingen grænser for antal indlæg man kan oprette..?
ER ikke bekendt med systemet & mulige sys op væktøjer og hvad der er muligt men det kunne jo tage toppen hvis der huserede en tråd eller bare tids-limit pr bruger.. jo opså en præmis som vi ser med almindelig bruger som "kommer" til at oprette et utal af tråde alle med samme "topic".
men bevares kan se i har hænderne fulde' nu er der her i skrivende stund en ny spammerbot igang med utallige 2 bogstav-tråde_ user: unf17012.
Af hopgreve
#287286
Hej...For sat.. , det er jo helt vildt. Tror der er personer bag alt dette , men forstår ikke at nogen gider at bruge deres liv på sådan noget... De skulle have "tæsk med en våd Berlinger". Det er jo efterhånden flere gange om dagen..
MVH
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#287336
Vi skal nok slette brugerne når de trænger igennem. Så længe I indlader at skrive i trådene, så ryger alt deres bras i ét hug når jeg banner dem.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#287557
Der var en fejl i server-opsætningen i morges, så du får nok en cached version. Prøv at rydde cachen for vores site og se om det ikke løser problemet.

Men det har nu ikke noget med "hacking" at gøre. Alle sites på vores server blev sendt til plex-folderen ved en fejl.
Brugeravatar
Af Infinity
#287560
Jeg får stadig denne åbnings skærm (se vedhæft), hvordan slipper jeg af med den og kommer ind til guldet?
Vedhæftede filer
tau.png
tau.png (16.04 KiB) Vist 3395 gange
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#287561
Jeg har ikke problemet her på nogen af mine enheder. Men altså: det har intet med et hack at gøre.