Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#279300
Hej kære forum. Jeg er ny bruger og håber meget på jeres hjælp.

Fruen ville ikke have tv i vores køkken alrum, da hun ikke syntes det er pænt at have hængende. Meeeen jeg har i smug købt et Samsung frame 43” som kommer til at blende ind.

Jeg havde planlagt at bore et hul bag fjernsynet igennem væggen og på den anden side er der et skab hvor jeg kan have one connect box osv. Der er endda antennestik og stem også. Jeg vidste ikke der var one connect til tv’et så troede kun jeg skulle have en strømledning og antenneledning igennem hullet. Men stikket til one connect er satme 32 mm i bredden. Aner slet ikke hvordan jeg borer sådan et stort hul i en 35 cm tyk murstensvæg. Så tænkte om man ikke istedet kan købe stillet og så klippe det originale af og montere det nye? Ledningen er MEGA tynd, men ved ikke om det kan lade sig gøre. Hører gerne andre gode forslag.

Jesper


Sent from my iPhone using Tapatalk
#279309
Jeg havde nu bare boret hullet, men er også tidligere elektriker, så har gjort det tit. En 35mm cirkel med et 8mm (120mm langt) bor og så hugge ud med en lille mejsel, fra begge sider. Det med at skille stikket, tager længere tid, hvis det overhovedet kan lade sig gøre, jeg tror det ikke.