Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Grandahl
#277975
Nogen der har et godt forslag til sådan en.. Min mor bor i et hus hvor wifi går ind i et telefonstik ovenpå.. Hun mangler bedre net nedenunder nogle steder, ligesom hun gerne vil kunne bruge nettet i hendes gårdhave..
Af bromberg
#277976
Nu har jegbikke personlig erfaring men, en af de nærmeste dage tager jeg springet til google wifi og det lyder som om det ville være en god løsning for din mor her:)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#277983
Vi er hoppet på Ubiquiti, men det er en løsning, som kræver kabling til routeren for at virke. De har også en Amplifi-løsning, som modsvarer Googles. PRiserne på både Google Mesh og Amplifi er dog i den høje ende.
Af Grandahl
#277989
Mange tak for svarene, Huha ja de priser var nok noget højere end min mor har tænkt sig ?

Den du har linket til Peter ved jeg ikke rigtig om er stærk nok, jeg vil lige undersøge det.
Af PeterD
#277993
Ok.

Ja, god idé og checke med rækkevidde og om den går gennem tykke, tykke husmurer.

Nu flyttes den i en stikkontakt afhængig af hvor vi befinder os.

Ældre tablets og andet kan have lidt startproblemer ved at finde extenderen og falde ud, men ikke noget vi oplever synderligt og slår vi wifi til/fra på tablet, så er den stabil.

PS. Bruges på et alm. standard (billigt) modem, altså ikke noget dyrt og der er ingen manual med, så opsætning er ved at se på YouTube. Det er måske ikke så smart hvis det er en middelalderende dame der skal betjene den.

Den står tændt hele døgnet og lyser kølig blåt i en ring på fronten.
Senest rettet af PeterD 6. sep 2018, 11:30, rettet i alt 2 gange.