Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af bromberg
#277489
Jeg vil gerne have et setup uden møbel under, men mangler lidt inspiration og ideer til hvorledes andre har gjort.

Jeg har pt en os4 Pro og et Apple tv, som ville skulle væghænges bag et E6 65”.

Pt har jeg boks fra canal digital der ville blive en udfordring, men pr 1/10 står jeg uden udbyder og derfra kunne det godt blive ren streaming.

Hvordan ser dit ud?
Af Gerners
#277514
At placere en Ps4 bag et TV får da TV'et til at komme et godt stykke ud fra væggen.
Hvorfor ikke investere i et par laaaange kabler, og så placere alt dit habengut andetsteds?

Ellers vægophæng både Apple TV og Ps4 ved siden af, her findes der mange forskellige løsninger, så kræver det bare lidt snilde for at få kablerne til at se godt ud. ;-)
Af bromberg
#277526
Gerners skrev:At placere en Ps4 bag et TV får da TV'et til at komme et godt stykke ud fra væggen.
Hvorfor ikke investere i et par laaaange kabler, og så placere alt dit habengut andetsteds?

Ellers vægophæng både Apple TV og Ps4 ved siden af, her findes der mange forskellige løsninger, så kræver det bare lidt snilde for at få kablerne til at se godt ud. ;-)
Oled er jo kun nogle mm tykke i hele topstykket og kun tykke i bunden, så det vil fint kunne hænge bag tv´et.

Jeg vil google forslaget - tak