Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af purtsak
#276810
hej hvad er det præcist jeg skal se efter i en bærbar pc
for at jeg kan stream osv i 4k fra min pc og over til tvet?
synes og have læst at der hvor nogle bærbar pcer der ikke kunne alligevel selvom der stod de kunne


ps på forhånd tak for hjælpen :)
Brugeravatar
Af bbplayer
#276813
Mange NVIDIA kort i bærbare klarer UHD/24fps eller 30fps , problemet er vist stadig UHD/60fps , som film dog ikke benytter.

Og når du skriver stream går jeg ud fra du tænker at ser serier/film fra pc.

Jeg har da med mindre intel grafik kort, også kørt UHD opløsning men 30fps er virkelig irriterende og musen hakker alt for meget til at du vil kunne arbejde med det, til film er det nok fint.
Af Turbo
#276814
Ja, fra 600 serien og op understøtter de 4k - fra 1.000 serien og op understøtter de HDR (HDCP 2.2) :)
Af purtsak
#277095
hej har kigget på den her asus r542ua-dm489t den koster vist 3333kr i næste uge i power men synes jeg kan se den er ret tung kan ikke rigtig finde test af den er der noget bedre der ude til omkring samme pris??

i må meget gerne komme med anbefalinger af andre i samme pris skal vi sige mindst i3 og 256gb ssd den fra power er i5 men det har vel ikke den store betydning når det mest er til film streaming surfning på nettet det må godt være ok god bygge kvalitet

på forhånd tak for hjælpen :)