Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Grandahl
#273656
Skal på Camping her i weekenden, og vil gerne lige ha sat mit tv til at optage F1 her på Søndag.
Har et LG OLED fra 2015, da jeg vil bruge EPG som jeg plejer vil den denne gang ikke gå med til det. Der oplyses at varighed skal være mindre end 5 timer, programmet varer på TV3 plus fra kl 13 til 18:30, hvordan kommer jeg om ved det?
Der er rigelig med plads på min HD.
Af BrianH
#273658
Et endnu vigtigere spørgsmål... Hvordan slipper du for Nicolas Kiesas timelange dybsindige "analyser" inden løbet?

Det gør du ved at optage på RTL. Så slipper du også for Jens Hansens næsten lige så lange teorier om holdenes strategi under løbet og lovprisning af Magnussen, hvert 5. minut og/eller når en kører foran ham udgår, så Magnussen rykker en plads frem.
Af Grandahl
#273660
Plejer nu bare når jeg optager spole frem til løbets begyndelse :) Men hvor finder du RTL i menuen ? Synes jeg roder rundt i det?
Af BrianH
#273662
Nå ja, det er jo slet ikke sikkert at du har RTL. Det er en kanal Yousee altid har haft med i alle tv-pakker.
Men det er jo ikke alle der har Yousee, og de har også lavet så meget "bland selv" nyt, at kanalen måske ikke kommer med gratis mere.

Måske gider man heller ikke se formel 1 på tysk
Af Grandahl
#273664
Har Boxer tv, og bruger bare EPG til optagelser, men kikker efter indstillingsmuligheder i menuen hvor jeg kan omgå problemet
Af Moulder
#273666
Du må kunne lave en manuel programmering af optagelse, hvor du selv sætter start og sluttidspunkt.
Mener dog der er en begrænsning på optagelsens varighed på 6 timer..
Det bliver vel ikke relevant hvis du alligevel "spoler" direkte til løbet..

Og ja, man kan også vælge RTL hvis man gider at høre værterne tale om Vettel og Hülkenberg hele tiden, og hvis man synes det er bedre med kedelige og søvndyssende speakere.. Og reklamepauserne kan man heller undgå på RTL, der er ligeså mange der som på TV3+

Når du nu har Boxer, kan du jo også vælge at streame løbet direkte på Boxer Play, hvis du har en laptop, tablet eller smartphone ;-)
Af Grandahl
#273682
Fandt ud af det til sidst, havde store problemer med at finde den manuelle indstilling