Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#156155
Har fået nyt fjernsyn men det kniber med at tilslutte bose lifestyle 18 som tidligere fjernsyn.
Mit bose er en ældre model uden hdmi.
Har et stik hvor der er hdmi i den ene ende og rød, hvid og gul i anden ende.
Desuden har jeg et optisk lydkabel

Er dette nok - og hvordan får men det til at virke??

Mvh
Palle
#156301
Peter Schrøder skrev:
PalleSimonsen skrev:Desuden har jeg et optisk lydkabel
Dit tv har sandsynligvis en optisk lydudgang. Brug det optiske kabel og ikke andet.
------------

Lyden virker fint med det optiske kabel. Men jeg kan ikke få billede på tv'et... hdmi går naturligvis i tv'et men hvor skal den anden ende tilsluttes??
#156355
PalleSimonsen skrev:
Peter Schrøder skrev:
PalleSimonsen skrev:Desuden har jeg et optisk lydkabel
Dit tv har sandsynligvis en optisk lydudgang. Brug det optiske kabel og ikke andet.
Lyden virker fint med det optiske kabel. Men jeg kan ikke få billede på tv'et... hdmi går naturligvis i tv'et men hvor skal den anden ende tilsluttes??
Jeg missede lige at den også var en DVD afspiller...
Den har tilsyneladende kun en S-Video udgang. Spørgsmålet er, om dit tv har en S-Video indgang eller om du er nødt til bruge en SCART adapter?
#312350
Hej
Jeg så denne samtale I min søgen på samme. Jeg har Bose lifestyle 38 . På gammelt tv forbandt jeg med scart I TV
. Nyt tv ingen scart tilslutning og jeg skal have både lyd og billede fra DVD I lifestyle 38. Er en s- video stik som også nævnt.. hvordan kommer jeg videre.
Brevsen
Vedhæftede filer
15863527844762588600054714620876.jpg
15863527844762588600054714620876.jpg (2.38 MiB) Vist 4221 gange