Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Neonode
#7372
Jeg skal have nyt TV og pga. af vores lejligheds indretning lige PT, ville det være dumt at investere i et plasma/lcd. Så jeg tænke på, om der er nogen der kender et rigtig godt tv gerne med bord, der er værd at kigge nærmere på! Tak for hjælpen..
Brugeravatar
Af azrael
#7375
Det begynder at blive sværere og sværere at finde ordentlige CRTs, men overvej evt. Philips 32PW9551. Det kan angiveligt fås gennem Merlin til ca. 5.500 kroner.
Af Neonode
#7377
Jeg har overvejet meget Samsung WS-32Z409T Den er både HD-ready og har HDMI ingang osv. Det bedste er næsten at den gang fåes for ca 5000 kr incl porto fra tyskland..

Her er en lille test af den:
http://www.areadvd.com/hardware/2006/Sa ... T_01.shtml

Men det har Philips 32PW9551 jo egentlig også,så nu er jeg lidt i tvivl igen!
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#7385
Personligt finder jeg Samsungs model kønnere end Philips' men det er jo en smagssag.
Jeg kan nu ikke lige se hvor den tyske anmelder får øje på et S-VHS stik på Samsungs TV, men det er selvfølgelig ikke noget en scart-omformer ikke kan klare, skulle man have lyst til at køre med S-VHS...
Brugeravatar
Af azrael
#7416
Samsungs model(ler) er måske kønnere, men teknisk er de vist Philips underlegen. Der nævnes om en hel del problemer med Samsungs SlimFit teknologi. De lover mere end de kan holde, og der er masser af konvergensproblemer mm.