Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Fedt at du deler din holdning Radiomanden. Meget nuanceret.

Jeg har altid været fan af ambilight, men har kun sjældent set et Philips TV jeg havde interesse i, så det har aldrig haft lejlighed til at komme ind i min stue.
Egentligt en smart nok måde at lave en alternativ løsning, men jeg ville personligt være bekymret for om det kan følge med ved hurtige skift og om præcisionen er der ved skarpe overgange.

Og så tror jeg heller ikke jeg havde lyst til at have et kamera hængende på den måde.
Grunden til mit spørgsmål var netop ambilight fra Phillips, Syntes godt jeg kunne bruge noget lys bag skærmen om aftenen og jeg kunne godt forstille mig at systemet her var en ekstra forbedring af ambilight, men har så lige fundet ud af at jeg pt. slet ikke kan få det til 98" i EU endnu, og det bliver for dyrt til at jeg vil købe det hjem fra US som er det eneste sted man kan få det til 98-100" TV... Men det kunne da være fedt hvis flatpanels kunne teste lys systemet
Et TV fra USA kan heller ikke bruges til så meget i Europa. derudover kan det næppe heller bruges på 220V.
Radiomanden skrev: 17. sep 2024, 15:21 Et TV fra USA kan heller ikke bruges til så meget i Europa. derudover kan det næppe heller bruges på 220V.
Det kan være jeg tager fejl, men jeg tror ikke han mener et tv på 98-100”. Han mener Govee Envisual til et tv på 98-100”. Han skriver: det eneste sted man kan få det til 98-100" TV.
Hangaard skrev: 17. sep 2024, 14:08 Grunden til mit spørgsmål var netop ambilight fra Phillips, Syntes godt jeg kunne bruge noget lys bag skærmen om aftenen og jeg kunne godt forstille mig at systemet her var en ekstra forbedring af ambilight, men har så lige fundet ud af at jeg pt. slet ikke kan få det til 98" i EU endnu, og det bliver for dyrt til at jeg vil købe det hjem fra US som er det eneste sted man kan få det til 98-100" TV... Men det kunne da være fedt hvis flatpanels kunne teste lys systemet
Det ser interessant ud, jeg har selv Ambilight på mit Philips TV, og vil nødigt undvære dette. Så hvis jeg havde et TV af et andet fabrikat, så havde jeg også undersøgt mulighederne for noget baggrundsbelysning.
Radiomanden skrev: 17. sep 2024, 15:21 Et TV fra USA kan heller ikke bruges til så meget i Europa. derudover kan det næppe heller bruges på 220V.
Det er fordi jeg har købt et 98" Tv og i den størrelse er det kun fra usa jeg kan få omtalte produkt så det passer, her hjemme er 85" max