Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kirneh
#3538
Jeg kan altid anbefale dig at tage et smut i hifiklubben.
Deres udstyr i den billige ende er godt allround udstyr til dem der vil have god lyd men ikke vil bruge en formue på det.
Af wedelgaard
#3539
tak for svaret det vil jeg gøre.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#3542
Det kan også anbefales at kigge lidt på deres hjemmeside eller andre tilsvarende hifi-butikker. Der er et nogenlunde udvalg. Kig eventuelt efter en brugt forstærker, så du på den måde kan få lidt bedre lyd til billige penge.
Af wedelgaard
#3549
hej igen,

Nu sir du forstærker jeg er ikke helt 100 på hvad sådan en gør? Skal man evt. købe et surround set med indbygget forstærker?
Af moooi
#3552
Hej Wedel

Kig evt her

http://www.hifiklubben.com/dk/produkter ... ceiver.htm

Disse forstærkere skal du tilslutte 5 eller 7 højtalere og derefter sætte det til dit lydkort. Der er selvfølgelig andre forhandlere end Hifi klubben men evt tag forbi dem og snak med dem omkring priser og lyt dig frem til hvad der er godt. En forstærker giver lyden og ved at købe en surround forstærker deler den så også lyden op i det antal kanaler den kan (5 eller 7)

Ved ikke helt hvilke udgange du har fra dit media center til Surround forstærkeren men tag évt. din bruger manual med i Hifiklubben så de kan vise dig hvilke stik og kabler du skal købe til! Du kan spørge om du må teste dit media center hos dem hvis de har en skærm !

Håber dette var svar nok... Husk at dit køb af højtalere er meget vigtig for din lyd oplevelse!