Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Elprebsi
#334685
Jeg overvejer at anskaffe ovennævnte box og tilslutte den til mit Loewe Connect tv eftersom Tidal App. ikke virker på fjernsynet. Jeg kan vel få Tidal app. via Apple V 4 k. Men jeg er i tvivl f.s.a. hvilket HMDI kabel jeg skal benytte eftersom de HMDI indgange på mit fjernsyn har følgende data: HMDI type A. 1,4b - Digital Video In ( 4K@30HZ/ Audio In. Når jeg ser på kabler til brug for tilslutning fra box til tv er det enten 4K 60 HZ eller 8K 60 Herz. Kan disse kabler godt benyttes som tilslutning til mine HDMI -indgange uden at fjernsynet vil blive fejlbehæftet herved. På forhånd tak for hjælp!
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#334700
Ja kablerne kan sagtens bruges. Det er deres maksimale båndbredde som angives.

Dog bør du overveje om Apple TV 4K ikke bør sættes til 1080p 60Hz output i stedet for 4K 30Hz, nu hvor dit Loewe Connect har denne begrænsning. Det bliver noget trægt at navigere en brugerflade såsom Tidals i en billedrate på 30 billeder per sekund.
Af jkn789
#334709
Jeg bruger også tidal app på Apple tv og vil lige gøre opmærksom på at den ikke er lige så fyldestgørende som på mobilen eller computer, den kan sagtens bruges, men man får ikke alle muligheder for forskellige forslag som på mobilen eller computer, så jeg bruger en kombination af computeren og Apple tv app.