Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af steadi
#326333
Er det fortsat kun fnac.fr, som er bedste mulighed for at købe Google TV? Har forsøgt at finde rundt på siden, også med Google Translate og et ekstremt rustent skole-fransk, men nærmere om levering er jeg ikke blevet klog på.

Fleggaard har den også, men vil have 799,-...
Af steadi
#326350
Ddur skrev: 24. jan 2021, 17:10 Jeg købte min i den tyske Google Store til 70 euro:
https://store.google.com/de/product/chr ... v?hl=de-DE

Herefter har jeg anvendt en videresendelsestjeneste til 16 euro:
https://www.mailboxde.com/
Tak for link :) Jeg er generelt afvisende overfor paypal, men når der faktisk er nogen som har erfaring med tjenesten, så kan det være, at jeg skal se bort fra det denne gang.
Af steadi
#326359
Rasmus Larsen skrev: 11. jan 2021, 12:01 Vi har også modtaget et eksemplar, men har pga. juleferie og CES ikke nået at bruge den særlig meget.

Jeg vil tro, at den officielt kommer til Danmark her i foråret / sommeren 2021 idet Sony lancerer sine første Google TV på det tidspunkt.

PS: Der kommer flere annonceringer vedr. Google TV på CES-messen senere i dag.
En talsperson for Google har bekræftet, at svenskerne får den nye Google TV den 21. juni i år. Hvis Danmark får den i år, så virker det sandsynligt, at det bliver samme dato.
Af mart198i
#328738
Nogen der ved, om Viaplays udsendelser i Ultra HD virker? På deres hjemmeside skriver de, at det kun er Chromecast Ultra som kan bruges til deres udsendelser i Ultra HD.
Brugeravatar
Af JacobAgerled
#329365
Hej,

Jeg har netop fået den nye chromecast med google tv. Når jeg prøver at installere YouSee tv eller dr1 app så loader den i et par sekunder og så er der bare “sort” skærm...

Er det nogen her som har en ide til hvad problemet kan være?
Af steadi
#329392
Hvordan finder du app'sne? Gennem søge-funktionen eller via en anden app?

Udover, at det var pænt svært overhovedet at fremsøge DRTV, så havde jeg ikke held med at installere den derfra. I stedet gik jeg ind under "Apps", "Viaplay" og så mener jeg, at det nederst hedder "Lignende apps". Her fandt jeg DRTV og installation lykkedes.
Af Ddur
#329419
Alternativt kan de forskellige apps findes i Google Play Store på en pc/browser og installeres herfra. Husk blot at logge ind med samme Google-konto som anvendes på Chromecast med Google TV. Vælg Android TV-udgaven af de forskellige apps (er de eneste, der kan installeres på ”Google Chromecast”, så det kan ikke gøres forkert).
Af Tempest007
#330241
Hej, jeg ved godt at dette er en gammel tråd men jeg håber at der er en som kan bekræfte om TV2 Play appen stadig fungere optimalt og fortsat modtager opdateringer.
Af Ddur
#330248
TV2 Play fungerer fint på Chromecast med Google TV. Hos mig er app'en senest blevet opdateret til version 1.7.16 den 14. april 2021.