Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af JPAK
#325216
Har læst indlæg med interesse, har kun set streaming de sidste par år, men mest på Ipad / PC og et gammelt 32" Philips og en Chromecast.
NU skal vi have et 65+ tommers panel, er der noget vi skal være specielt ops på? Der er jo ikke noget behov for TV tunere...
mvh
JP Kolding
Af lennon
#325217
For mig at se vælger de fleste streaming af 3 grunde : pris, valgfrihed og pris. En yderligere grund kan være komfort i forhold til antennebøvl og kabeltræk. Men man skal huske,at streaming kan være noget tvivlsom på sendekvalitet/bitrate/framerate.Helt galt når vi snakker live- fodbold via Dplay streaming . Og så er jeg heller ikke så vild med,at rigtigt meget skal man selv rode rundt efter - og tage stilling til - i noget arkiv . .
Af Beckham
#325224
Tuner får du i nærmest alle tv, så det er ikke noget du behøver at behøver at bekymre dig om uanset om du vil bruge den eller ej.

Ellers er jeg enig med Lennon. Eneste ting du skal være forberedt på er hvis du ser noget materiale i mindre god kvalitet, så kan det lige pludselig se ret ringe ud på en så stor skærm. Den afslører svaghederne..:-)
Af o27
#327764
Det er vel bare at prøve det.

Har selv lige testet for første gang i sommerhuset. LG CX Oled og TV2/DR gennem Apple TV 4k. Jeg var faktisk lidt overrasket over at det virkede så godt - har YouSEE kabel TV derhjemme til sammenligning